Fairy Tail Wiki

Znikający Bracia

1963strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Znikający Bracia (バニッシュブラザーズ Banisshu Burazāzu) są bezimiennymi najemnikami z gildii Southern Wolves wynajęci przez Duke Everlue, aby strzegli jego posiadłości.

Wygląd

Starszy brat jest niskiego wzrostu oraz ma bladą karnację skóry. Posiada 4 czerwone tatuaże na twarzy i czarne włosy ułożone w koński ogon. Nosi białą koszulę z wysokim kołnierzem i zielonym paskiem na środku, posiada również niebieską opaskę z symbolem gildii. Ma czarne spodnie i dużą patelnię na plecach.

Młodszy brat jest bardzo wysoki. Jego włosy są niebieskie i są skierowane w cztery strony. Nosi niebieską koszulę z wysokim kołnierzem i żółtymi paskami na całej długości jego rąk oraz białe spodnie. Na prawym ramieniu posiada białą opaskę z symbolem gildii. Na jego czole znajduje się również pomarańczowa opaska z niebieskim oznaczeniem.

Osobowość

Znikający Bracia są aroganccy i bardzo pewni swoich umiejętności. Twierdzili, że z łatwością mogą pokonać magów, ponieważ zwiększają oni tylko swoje magiczne zdolności, a nie tak jak oni, ciało i siłę fizyczną. Jednak ich opinia jest błędna i zostają łatwo pokonani najpierw przez Natsu, a po przeskoku przez Graya.

Fabuła

Saga Daybreak

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Zdolności

Zwiększona Siła: Obaj bracia mają dużo brutalnej siły.

Zabójczy atak Nieba i Ziemi: podwójny atak w którym starszy brat rzuca w powietrze młodszego za pomocą patelni. Gdy przeciwnik koncentruje się na osobie w powietrzu atak następuje z dołu. Jeżeli przeciwnik skupi się na osobie znajdującej się na ziemi, atak następuje z góry. Prawdopodobnie nikt przed Natsu nie był w stanie przeżyć tego ataku.

Gotowanie Płomienia: młodszy brat używa patelni, aby wchłonąć płomień przeciwnika, zwiększyć jego moc i wysłać ponownie w stronę napastnika.

Flame Cooking.gif

Gotowanie Płomienia

Gotowanie Lodu: Technika bardzo podobna do Gotowania Płomienia. Gotowanie Lodu pozwala Znikającym Braciom wchłonąć i odbić lód ze zdwojoną mocą. Technika ta została opracowana w ciągu 7 lat i została użyta na Grayu Fullbuster, ale Gray szybko uniknął kontrataku.[1] (nienazwane)

Ice Cooking.gif

Gotowanie Lodu

Ekwipunek

100px-Vanish Brother Frying Pan.jpg

Olbrzymia Patelnia: ogromna, czarna patelnia z wydłużonym uchwytem. Końcówki uchwytu zawinięte są w biały obrus. Broń używana przez starszego brata. Stosowana do walki wręcz bądź gotowania płomienia.

Walki i Wydarzenia

Ciekawostki

  • Tatuaże starszego brata w języku japońskim oznaczają góra, dół, lewo, prawo.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 129

Więcej w Fandom