Fandom

Fairy Tail Wiki

Zirconis

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Zirconis (ジルコニス Jirukonisu) zwany też Jadeitowym Smokiem był jednym z wielu smoków przeniesionych do teraźniejszości poprzez Bramę Zaćmienia.

Wygląd

Zirconis jest olbrzymim smokiem z bardzo poszarpanymi łuskami. Ma płaską czaszkę z płaskim nosem i wielką szczęką. Jego uszy zwężają się do jednej strony i cechują je zaciemnione końcówki. Ma również dwa, długie pasma włosów na brodzie. Czteropalczaste łapska Zirconisa zakończone są ciemnymi, lśniącymi pazurami. Na swoich plecach smok nosi parę ogromnych skrzydeł, a pośrodku wspomnianych skrzydeł leży rząd kolców, idących w dół przez cały kręgosłup. Jego brzuch, w przeciwieństwie do reszty ciała, jest gładki, pozbawiony widocznych łusek, a także wydaje się całkiem muskularny.[1]

Osobowość

Zirconis najczęściej jest zrelaksowany i beztroski, i, mimo myśli, że ludzie są tylko pożywieniem dla Smoków, nie wygląda na to, jakby miał problem z rozmawianiem z nimi, uważa straszenie ich za całkiem zabawne. Zirconis ma zwyczaj komicznego powtarzania się i nagłego zmieniania zdania. Nie lubi też, kiedy ktokolwiek wytyka mu jego wady.[2] Mimo wyżej wspomnianej myśli, że ludzie są jedzeniem Smoków, Zirconis nie lubi ich pożerać z ubraniami, szczególnie jeśli są one ostre i metaliczne.[3] Jest też w pewien sposób zboczony, oznajmiając, że woli zjadać kobiety niż mężczyzn, oraz, że smak mężczyzny jest dla niego niesmaczny.[4]

Historia

Około 400 lat temu, Zirconis był jednym ze smoków, które były przeciwne integracji smoków z ludźmi. Wierzył, że ludzkie istoty były niczym innym, niż źródłem pożywienia.[5]

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Poprzez wrota zaćmienia przybywa do stolicy i rozpoczyna walkę z Wendy.

Magia i Umiejętności

Latanie: Zirconis jak wiele innych Smoków posiada parę skrzydeł, które pozwalają mu na latanie w przestworzach.

Nienazwana Magia: Smok jest w stanie ziać potężnym podmuchem dymu, który pozbawia ludzi wszystkiego co nie organiczne z ich otoczenia, przez co ludzie zostają goli, a on może ich łatwo pożreć, jak sam stwierdził ludzie są pyszni ale ich ubrania już nie, więc ta umiejętność jest wyjątkowo przydatna.

Cytaty

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 301, Strony 6-7
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 330, Strona 8

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki