Fandom

Fairy Tail Wiki

Zekua Melon

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zekua Melon był magiem, autorem wielu powieści przygodowych i ojcem Kabiego Melona.

Historia

Zekua Melon był pisarzem przygodowym i magiem, którego prace zostały uznane za dziedzictwo kulturowe.[1]

34 lata temu (X750), Duke Everlue zastraszył Zekuę, że pozbawi obywatelstwa wszystkich członków jego rodziny, czym doprowadziłby ich do zupełnej ruiny. Zażądał w zamian napisania powieści o sobie. Zapędzony w kozi róg, Zekua przystał na jego warunki. Ten jednak zamknął go w celi i więził przez trzy lata. Mężczyzna posłużył się swoją magią, by przeorganizować litery w książce. Nazwał ją "DAYBREAK".[2]

Plik:200px-Episode 4 - Zekua cuts his arm.png

Po trzech latach powrócił do domu, by odnaleźć swojego syna Kabiego. Zdecydował, że już nigdy więcej nie napisze żadnej książki, ponieważ ucierpiała jego pisarska duma. Odciął sobie rękę. Jakiś czas później znalazł się w szpitalu, gdzie odwiedził go wściekły Kaby. Miał żal do ojca o to, że zostawił rodzinę dla napisania tak żałosnej powieści. Krótko po tym wydarzeniu, Zekua popełnił samobójstwo.[3]

Fabuła

Saga Daybreak

Episode 4 - DEAR KABY.png

Prawdziwa Książka Zekui

Kaby zaczyna żałować swoich uczynków i rozkazuje magom zniszczenie "Daybreaka". Kiedy Natsu, Lucy i Happy przynoszą mu książkę, mężczyzna nie chce jej przyjąć i zamierza ją spalić. Nagle przedmiot zaczął świecić. Zadziałała magia Zekuy, która sprawiła, że litery same się przeorganizowały, a tytuł zmienił nazwę na "Drogi Kaby". Okazało się, że była to jego najlepsza książka. Ponadto zadedykował ją swojemu synowi.[4]

Magia i Umiejętności

  • Magiczny Krąg Zekuy
  • Przegrupowanie Liter w powieści "DAYBREAK"

Magia Pisania: Zekua posługiwał się tą magią, by zmienić znaczenie słów zapisanych w książce.

  • Przegrupowanie Liter: Słowa zaczynają się na nowo organizować tak, że powstaje zupełnie nowa powieść.[5]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 6, strona 10
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 8, Strony 7-11

Więcej w Fandom

Losowa wiki