Fandom

Fairy Tail Wiki

Zbroja Oczyszczenia

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Zbroja Oczyszczenia jest jedną z najpotężniejszych zbroi, jakie posiada Erza Scarlet.

Wygląd

Prawdopodobnie najbardziej "diabelsko" wyglądający strój Erzy, obraz anime tej zbroi ciemnego znacznie różni się od mangi, w której to znacznie bardziej rozbudowany. Napierśnik sport światło przycinanie zdobi wiele zaokrąglonymi kolcami, a te krążące wysoki kołnierz są znacznie bardziej groźne i ciemne, z tych umieszczonych na najwyższej części jest większa niż innych. Jej masywne naramienniki, składające się z trzech płyt umieszczone jeden nad drugim, pokryte są jeszcze nawet większych kolców, urządzone przez koncentrycznych pasów, które czynią je przypominać rogi, wystające na zewnątrz i ponosi podobieństwa te wiszące z licznych płyt, które tworzą zbroi waistguard, najwyższe z nich są przyłączone do paski taśmy z podobnie wzbogaconej klamrą. Te rękawice posiadają mniejsze kolce wystające do tyłu na ich krawędzi, a górne części ramion Erza za objęte są co wygląda jak pewnego rodzaju kolczugi. Jej nogi są całkowicie pokryte zbyt: płytki chroniące sportu Erza ud zaokrąglone kolce podobne do tych na pancerz, a jej groby ozdobione są przez tych samych kolców, które pokrywają swoje klocki barkowe, z tymi, wystające z boków jej kolana strażników bycia, a nie mniejsze i zakrzywione. Korzystając z tego zbroję, włosy Erza staje się stylem w bardzo prominentnych kolce wskazujące na zewnątrz w każdym kierunku, z jej prawego oka zaspokajane przez niego i diabelskim cienia zasłaniającego górną część twarzy. Projekt został zmieniony nieznacznie zbroje w anime.

Specjalne Umiejętności

Jest drugą najpotężniejszą zbroją, jaką posiada Erza. Podmieniła ją w walce z Ikarugą. Oznajmiła wtedy, że "nikt, kto zobaczył tę zbroję, nie przeżył, by o tym opowiedzieć". Nie pokazano jednak jej prawdziwej mocy, ponieważ od razu została zniszczona przez Ikarugę.

Zaklęcia

Nieznane

Przedmioty

Maczuga oczyszczenia.jpg
  • Gigantyczna maczuga z metalowymi kolcami

Nawigacja

Zbroje

Więcej w Fandom

Losowa wiki