FANDOM

Zbroja Heart Kreuza (ハートクロス 鎧 Hāto Kurosu Yoroi) to zbroja wykonana przez firmę odzieżową Heart Kreuz.

Wygląd

Obecnie dostępne są trzy modele tej zbroi.[1][2][3]

Pierwsza zbroja składa się z metalowego napierśnika, z kołnierzem i naramiennikami. Na prawej stronie zbroi znajduje się symbol firmy Heart Kreuz - krzyż, z krawędziami skierowanymi w dół, których końcówki mają kształt serc. W dodatku, do pasa są przypięte trzy płytki, za pomocą rzemyków.[1]

Drugi model zbroi jest bardziej zaopatrzony w detale. Ty razem napierśnik składa się z jednej metalowej płyty, udekorowanej krzywymi liniami i zdeformowaną wersją znaku Heart Kreuz, pod którą znajduje się symbol Fairy Tail. Prawe i dolne ramię krzyża jest znacznie dłuższe od pozostałych dwóch. Naramienniki są również bardziej pociągłe i ozdobniejsze. Do paska są przypięte teraz tylko dwie metalowe płytki. Najbardziej widocznymi dodatkami zbroi Heart Kreuz są stalowe rękawice, z piórami dopinanymi przy łokciach, na metalowych ornamentach. [2]

W X791, powstał nowy model zbroi. Posiada zaokrąglone naramienniki z napierśnikiem, na którym w centrum widnieje krzyż Heart Kreuz. Rękawice zostały pozbawione piór, pozostawiono natomiast nałokcice. W przeciwieństwie do poprzednich modeli, płyta na plecach i na tułowiu nie są scalone.

Odmiany

X784

X791

Ekwipunek

Erza's standard sword

Miecz został wezwany

Jednoręczny Miecz: Prosty jednoręczny miecz, może być wzywany wraz z zbroją.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 11, Strona 1
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 258, Strona 10

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki