Fandom

Fairy Tail Wiki

Zbroja Adamantowa

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Adamantowa Zbroja jest jedną z wielu zbroi należących do Erzy Scarlet.

Opis

Zbroja Adamantowa w anime jest zupełnie inna niż w mandze. W mandze pokazano zbroję w lekko ciemnym kolorze. Pancerz składa się z różnych płyt połączonych w czterech czołowych ozdobach z przodu tuż nad piersiami, pod wysokim kołnierzem pancernym. Poduszki barkowe są bardzo duże, spod nich wystają płytki w kształcie kolców. Rękawice składają są z dużych płyt, by konstrukcja zyskała na mocy blisko nadgarstków Erzy. Do kolczugi dołączono szpikulce z metalu sięgające do górnej części ud, które często stają się celem ataku. Kolana są dobrze chronione, widać na nich dekoracje w kształcie rogów wystających po bokach. Ostatnim elementem zbroi jest hełm z wystającymi kolcami, który osłania górną część głowy i boki twarzy. Tylna część głowy jest odsłonięta.

W anime Zbroja Adamantowa jest zupełnie inna, różni się pod wieloma względami. Pokazano ją jako biało-srebrną i jasnoniebieską w stylu "High-tech". Ręce ochraniają duże, okrągłe płyty, podobnie jak pas. Nie posiada kolczugi. Do nóg mocno przylegają czarne spodnie. Anime dodaje także do zbroi dwie tarcze do obrony, po jednej doczepionej na każde ramię.

Specjalne Umiejętności

Zwiększona Obrona: Zbroja znacznie zwiększa obronę przed atakami przeciwnika. To w niej Erza była w stanie powstrzymać Jupitera, działo należące do gildii Phantom Lord.

Latanie: Erza potrafi latać na krótkie dystanse. (tylko w Anime)

Zaklęcia

Przedmioty

670px-Adamantine Shields.jpg

Tarcze Adamantowej Zbroi

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki