FANDOM

Juliet and Heine reverted back to swords.png
Zaklinactwo
Kanji

付加術

Wymowa

Fukajutsu

Nazwa Angielska

Enchantment

Informacje
Użytkownicy

Smoki
Irene Belserion
Wendy Marvell
Zeref Dragneel

Zaklinactwo (付加術 Fukajutsu) jest umiejętnością, pozwalającą użytkownikowi na dołączenie Mocy Magicznej do różnych obiektów lub organizmów żywych.

Opis

Podstawową zdolnością zaklinania jest możliwość dodawania własnej mocy magicznej do żywych lub martwych przedmiotów, zwiększając ich fizyczne atrybuty (gdy Irene użyła uroku na drewnianym kiju, stał się on wystarczająco wytrzymały, aby złamać stalowy miecz).[1] Potężni czarodzieje mogą także zmienić krajobraz, klimat, manipulować atmosferą, a także dodać przedmiotom nieożywionym własną osobowość (jak było w przypadku, gdy Irene dała osobowość mieczom Juliet Sun i Heine Lunasei). Magia ta może być również użyta do rozłączania magii z obiektów i ludzi.[2] Podczas gdy zwykły użytkownik zaklinactwa jest po prostu nazywany "Czarodziejem" (付 加 術士 エ ン チ ャ ン タ ー Enchantā),[3] "Wysoki Czarodziej" (高位 付 加 術士 ハ イ エ ン チ ャ ン タ ー Hai Enchantā) to osoba, która posiada ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.

Jeśli użytkownik Zaklinactwa ma wystarczającą ilość mocy magicznej, porównywalną z tą Smoka, może rzucić "Mistrza Uroku" (極限付加術(マスターエンチャント) Masuta Enchanto), który pozwala na zaczarowanie ciał niebieskich.[4]

Warto zauważyć, że Smoki uczą Zabójców Smoków swojej formy Magii poprzez proces zauroczenia,[5] a Magia Niebiańskiego Zabójcy Smoków jest Magią, która specjalizuje się niemal wyłącznie na zwiększaniu wydajności.[6]

Typy

Uroki Irene

Zwyczajne

Zaawansowane

Mistrzowskie

Uroki Wendy

Magia Niebiańskiego Zabójcy Smoków

Zwyczajne

Zaawansowane

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 514, strona 8-9
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 502, strona 2
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 518, strony 12-14

Więcej z Fandomu

Losowa wiki