Fandom

Fairy Tail Wiki

Yuka Suzuki

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Yuka Suzuki (ユウカ・スズキ, Yūka Suzuki) jest magiem gildii Lamia Scale oraz członkiem Drużyny Lyona.

Wygląd

Yuka, oprócz stojących niebieskich włosów, jest równie słynny z nieprawdopodobnie wielkich brwi, które zdają się żyć własnym życiem, jemu samemu w ogóle zdaje się to nie przeszkadzać. Strój Yuki składa się z długiej zielonej tuniki, ciemnych spodni i białych, nieco ortopedycznych butów. Po przeskoku Yuka swoje długie, niebieskie włosy wiąże w warkocz.

Osobowość

Yuka jest bardzo posłuszny swojemu liderowi, którego zdaje się podziwiać. Jest bardzo spokojny i opanowany, nawet wtedy, gdy chodzi o skrajne sytuacje, jak na przykład, zabicie wieśniaków z wyspy Galuna.

Lubi się przechwalać i opowiadać o tym, w jak wspaniałej gildii był, że znał nawet samego Jurę z Świętej Dziesiątki. Natsu jednak szybko ograniczył jego wywody, co on uznał za bardzo niegrzeczne.

Jego stosunki do pozostałych członków drużyny są bliżej nieznane, ale wydaje się ich bardziej tolerować niż lubić.

Z jego Karty Gildiowej można się dowiedzieć, że lubi brwi, ale nie lubi słonego jedzenia.

Historia

Gdy był dzieckiem stracił rodziców podczas destrukcji jaką niosło ze sobą uwolnienie Deliory, tworu Zerefa, Mrocznego Maga. Później przyłączył się do gildii Lamia Scale, gdy usłyszał o planie zniszczenia Deliory, nie zawahał się i porzucił gildię, by przyłączyć się do Lyona.

Po sadze Galuna, razem z Tobym i Sherry przyłączają się ponownie do Lamii, tym razem zabierając ze sobą Lyona.

Fabuła

Saga Wyspa Galuna

Yuka po raz pierwszy pojawia się, patrolując podziemia Świątyni Księżyca wraz z Tobym, gdy Sherry zawiadamia ich, że intruzi (Drużyna Natsu) dostali się na wyspę i pokonali jej zwierzątko szczura, Angelicę.

Saga Bitwa o Fairy Tail

Saga X791

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Tartarus

Saga Avatar

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Yuka'smagic.jpg

Magia Yuki

Fala (w niektórych tłumaczeniach Ruch Falowy) (波動 Hadō): Jest to forma anty-magii. Fala magii, którą tworzy Yuka, daje mu możliwość neutralizacji dowolnego czaru nań rzuconego. Pomimo jednak, że w samej fali magią jest neutralizowana, to po za nią działa już zupełnie normalnie.

Ciekawostki

  • Razem z pozostałymi członkami swojej drużyny pojawił się na okładce Czarodzieja.

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki