Fandom

Fairy Tail Wiki

Yomazu

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Yomazu (ヨマズ,Yomazu) jest jednym z najpotężniejszych magów niższej rangi z Mrocznej Gildii, Grimoire Heart. Służy pod jednym z dowódców Siedmiu Jeźdźców Gehenny, Capricornem. Jego partnerem jest Kawazu.

Wygląd

Osobowość

Fabuła

Saga Oración Seis

Saga Wyspy Tenrou

Magia i Umiejętności

Solidny Rękopis ze Wschodu (東洋の固体文字 Tōyō no Kotai Moji): Magia podobna do Solidnego Rękopisu. Jednakże jej użytkownicy nie posługują się zachodnimi słowami, a japońskim kanji. Yomazu tworzy słowa w powietrzu za pomocą katany, a jego zaklęcia zdają się być bardziej nastawione na walkę niż Solidny Rękopis. Są także potężniejsze.

  • (防ぼう): Słowo tworzące silny mur obronny w postaci kanji, które chroni użytkownika przed atakami wroga i jest wystarczająco silne, by pozostać nienaruszone nawet po Ryku Żelaznego Smoka, Gajeela.
  • (轟ごう): Słowo tworzące dźwięk, który zagłusza wszystko inne. Przeciwnik przestaje cokolwiek słyszeć. Yomazu użył go przeciwko Levy i Gajeelowi, który miał niezwykle wrażliwy słuch. Okazuje się też, że zaklęcie nie działa na rzucającego i jego popleczników, ponieważ Yomazu i Kawazu pozostali nietknięci. Został anulowany przez zaklęcie Solidnego Rękopisu: Ciszę.
  • Kan (貫かん): Słowo tworzące wiązkę energii, która przebija ciało przeciwnika Yomazu.
  • Kasha (加沙カシャ): Pozwala Yomazu na użycie Mrocznego Miecza: Narukami.
  • Zan (斬ざん): Tworzy cięcia, które podążają za ruchami miecza Yomazu. Jest to śmiertelny i potężny atak. Był wystarczająco silny, by przebić się przez Żelazne Łuski Gajeela.

Ekwipunek

Głowne Walki

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Członkowie Grimoire Heart

Więcej w Fandom

Losowa wiki