Fandom

Fairy Tail Wiki

Wyspa Tenrō

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyspa Tenrō (天狼 ang. Heaven Wolf pol. Niebiański Wilk) to wyspa będąca w posiadaniu Fairy Tail i stanowiąca jej "świętą ziemię". Aktualny Test Awansujący Na Maga Klasy "S" odbywa się na tej wyspie. Znajduje się na niej grób pierwszego mistrza gildii, Mavis Vermilion.

Klimat i okolice

Wyspa Tenrou znajduje się na niebieskiej wodzie, daleko od lądu, jest znana
830px-Lucy, Wendy, Happy and Cana on the ship.jpg

Lucy, Wendy, Happy, Levy i Cana na statku

ze swojego gorącego klimatu, nie dotkniętym innymi na kontynencie. Cana Alberona zauważa, że jest to spowodowane prądami zderzającymi się w okolicy, który utrzymują wysoką temperaturę przez cały rok.

Magia i zdolności

Wielkie Drzewo Tenrou zatapiając swe korzenie w centrum wyspy obdarza osoby noszące znak gildii bożą opieką, dzięki temu nikt należący do gildii, przebywając na wyspie, nie może umrzeć, a jednocześnie jego magiczna moc zostaje zwiększona. Takie skutki mogą zostać zniweczone, w małoprawdopodobnym wypadku, gdy drzewo zostanie zniszczone.

Geografia

Bariera

Według Doranbolta, Wyspa Tenrou jest zazwyczaj ukryta pod silną barierą, która uniemożliwa jej znaleznienie. Mówi się, że jej celem jest ochrona miejsca spoczynku Mavis Vermilion od ewentualnych intruzów.

Fauna

Wyspa Tenrou jest zamieszkana przez wiele osobliwych zwierząt, zamieszkujących określone obszary na wyspie. Niektóre z nich okazały się duże i agresywne, co tylko podwyższyło poziom trudności odbywającego się tam Egzaminu Awansującego na Maga Klasy-S

  • Rollidillo zamieszkuje północną część wyspy, jest ogromny, silny i wyglądem przypomina jaszczurkę, jego paszcza pełna jest ostrych, dużych zębów. Jego ciało w całości pokryte jest twardymi łuskami, gdy zaczyna atakować zwija się w kłębek i toczy się w stronę przeciwnika.
  • Doscadon żyje w południowo-zachodniej części wyspy, jest ogromnym, mięsożernym dinozaurem. Jego ciało pokryte jest łuskami, potrafi chodzić na dwóch tylnych nogach, a przednie łapy ma małe jak u Tyranozaura. Na czubku łba posiada czarny punkt, za pomocą którego atakuje swoje ofiary. 
  • Curily to małe zwierze przypominające gryzonia pokryte pomarańczowym futrem. Posiada długi ogon i duże jak u zająca uszy. Zamieszkuje północną część wyspy, lecz w trakcie zimy przenosi się na południe.
  • Clipper jest dużym, zielonym ptakiem zamieszkującym południowo-zachodnią część wyspy. Ptaki te są znane z dużej brutalności i atakowania w stadach.
  • Hodras zamieszkuje południowo-zachodnią część wyspy, jest ogromnym, silnym zwierzęciem wyglądem przypominającym świnię w brązowe plamy. Jest zwierzęciem powierzchnie występującym w Fiore.
  • Wiewiórka Tenrō to mały gryzoń, jak sama nazwa wskazuje wyglądem przypominający wiewiórkę. Nazwa wskazuje też na to, że wiewiórka zamieszkuje tylko tereny wyspy Tenro. Zamieszkuje północną część wyspy i jest bardzo rzadko spotykanym gatunkiem.
  • Bakshi to małe stworzenie przypominające kameleona, zamieszkuje wschodnią część wyspy. Jest zdolny do kamuflowania się w lesie, co sprawia, że trudno go dostrzec, poluje głównie na owady.
  • Cubina Gamal występuje w północno-wschodniej części wyspy, jest to duża i dziwaczna roślinożerna istota, wielkości od 5 do 7 metrów. Ma krótkie, cienkie kończyny przypominające ludzkie ręce. Co ciekawe, niektóre z tych stworzeń rozumieją i potrafią mówić ludzkim językiem.
  • Makarov Dreyar wspomniał, że niegdyś wsypa była zamieszkiwana przez prawdziwą wróżkę.

Ciekawostki

  • Nazwa wyspy zawiera dwa znaki kanji, znajdujące się w japońskim słowie określającym Syriusza, Psią Gwiazdę.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki