Fandom

Fairy Tail Wiki

Wysokopoziomowa Magia Leczenia

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wysokopoziomowa Magia Leczenia jest zaklęciem Magii Niebiańskiego Zabójcy Smoków.

Opis

Magia Wendy umożliwia jej leczenie wszelkich ran i usuwanie trucizn z ciała, jednakże jest również bardzo energochłonna. Pozwala także przywracać wytrzymałość i magiczną moc, w przeciwieństwie do zaklęcia leczącego Niebiańskiego Boga. Wendy może nawet zwiększyć magię u przeciwnika do tego stopnia, by chybił potężnym atakiem (tak jak w przypadku Chelii i jej zaawansowanego ataku). Robi to wręcz niezauważalnie, bez wypowiadania jakichkolwiek słów, bez wykonywania jakichkoliwek gestów, bez uruchamiania magicznego kręgu, a "ofiara" nie jest w żadnym stopniu świadoma zamiarów użytkownika.

Podczas sagi "Klucz Gwieździstego Nieba" okazało się, że magia ta pozwala wybudzać ze stanu, w którym ofiara jest kontrolowana poprzez sny, uleczyć chorobę spowodowaną przez taką kontrolę (Wendy uleczyła z niej Arcybiskupa Zentopii) oraz przywracać utraconą w wyniku tej kontroli pamięć (tak jak to było w przypadku Erigora).

Użytkownik, mimo zdolności leczenia innych, nie może uleczyć samego siebie.

Magia ma jednak dość poważne ograniczenie - nie potrafi leczyć głębokich ran, takich jakie zadać moze cieniste ostrze Rogue'a. Wendy wspomniała, że żadna magia nie uleczy tak głębokiej rany.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki