Fandom

Fairy Tail Wiki

Wróżkowe Wzgórza

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wróżkowe Wzgórza (ang. Fairy Hills) jest żeńskim akademikiem gildii Fairy Tail.

Lokalizacja i Budynki

Fairy Hills znajduje się nieopodal gildii. Jest to duży kilkupiętrowy budynek z uroczym gankiem i arkadami. Zapewnia swoim lokatorkom wszelkie wygody. Oprócz pokojów z własnymi łazienkami, mają do dyspozycji:

  • Obszerny Hol: Służący jako pokój gościnny, posiada wygodne fotele, stolik i mały księgozbiór.
  • Łaźnie: Idealnie wyposażoną do wspólnych kąpieli
  • Bibliotekę: Nie tak wyposażoną jak w gildii, ale zawiera ważne i użyteczne księgozbiory.

Wynajmowanie i Opłaty

Każda członkini Fairy Tail może, gdy tego zapragnie, zamieszkać w akademiku. Wynajęcie pokoju na miesiąc kosztuje zawsze 100 000 klejnotów (ok. 3,5 tys zł), ale istnieje możliwość wynajęcia kilku pokoi.

Nadzór i Porządek

Niegdyś opiekunką Wróżkowych Wzgórz była Babcia Hilda, jednakże sześć lat wcześniej zmarła wracając z zakupów z Shirotsume, a jej obowiązki przejęła Erza.

Pokoje a Lokatorki

Fairy Girls.jpg

Mieszkanki i potencjalne mieszkanki Wzgórz

Każda z lokatorek ma swój pokój, lub kilka, w zależności od potrzeb.

  • Pokój Levy: Jest wypełniony książkami, jest to jakaś połowa jej zbioru. Często pożycza je Erzie (która preferuje te lekko perwersyjne)
  • Pokój Biski: Jest pełen różnorodnych zwierząt, jak konie i sarny, ale też słoni czy wielbłądów. Normalnie trzymanie zwierząt jest zabronione, ale Erza akceptuje taką liczbę.
  • Pokój Juvi: Jest "niespodziewanie normalny" jak go określiła Lucy. Ładny i dziewczęcy. Na łóżku znajduje się maskotka przypominająca Gray'a.
  • Pokój Erzy: A właściwie 5 pokojów połączonych ze sobą. Erza potrzebuje przestrzeni dla swoich zbroi, których aktualnie nie trzyma w magicznej przestrzeni w około siebie.
  • Pokój Laki: Znajduje się w nim wiele narzędzi tortur.
  • Pokój Evergreen: Jest pełen pomników i kwiatów. Pomniki te nie są stworzone za pomocą jej magii. Co ciekawe... Te pomniki przedstawiają prawie nagich mężczyzn.
  • Pokój Wendy: Wiadomo, że Wendy mieszka w akademiku, jednakże jej pokój nie był pokazany.

Potencjalne Lokatorki

Ciekawostki

  • Lucy bardzo by chciała zamieszkać we Wróżkowych Wzgórzach, ale aktualnie ją na to nie stać.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki