Fandom

Fairy Tail Wiki

Wolfheim

2023strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Wolfheim.jpg

Wolfheim jest członkiem Rady Magicznej i Dziesięciu Świętych Magów, pośród których zajmuje trzecią pozycje. Należy do Czterech Bogów Ishgaru.

Wygląd

Wolfheim jest bardzo niskim, starym człowiekiem, który posiada długą brodę. Ubiera się w ciemną koszulę, jasną kamizelkę z dużymi guzikami i paskowane, czarne spodnie udekorowane geometrycznym wzorem, czapkę, okulary i kolczyk w lewym uchu.

Osobowość

Wolfheim wydaje się osobą niecierpliwą, która szybko się denerwuje, ponieważ był gotowy stanąć do walki przeciwko koledze z Rady, za opowiadanie głupich żartów.

Fabuła

Saga Albareth

Pierwszy raz pojawia się w Radzie Magicznej i pyta Warroda jak długo zamierza grać głupca. Warrod odpowiada żartem o jego dziwnym imieniu, co denerwuje Wolfheima do tego stopnia że zmienia się w bestię i grozi drugiemu Bogowi Ishgaru. Po chwili pojawia się Hyberion i przerywa spór obu magów. Przypomina im o sytuacji i problemie związanym z Imperium Albareth.

Magia i Umiejętności

Transformacja w bestię': Wolfheim jest zdolny przemienić się w olbrzymiego potwora z wielkimi kłami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki