Fandom

Fairy Tail Wiki

Witamy na Wróżkowych Wzgórzach!

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Witamy na Wróżkowych Wzgórzach!!

Witamy na Wróżkowych Wzgórzach!

ようこそ フェアリーヒルズ!!
Yōkoso Fearī Hiruzu
Informacja
Premiera 15 Kwietnia 2011
Adaptacja Mangi Witamy na Wróżkowych Wzgórzach!!
OVA 1
Przewodnik OVA
Poprzedni
← Brak
Następne
Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan!
Lista Odcinków Fairy Tail

Witamy na Wróżkowych Wzgórzach jest pierwszą OVA serii Hiro Mashimy, Fairy Tail. Została wydana, wraz z dwudziestym szóstym tomem Mangi, a swoją premierę miała 15 kwietnia 2011 roku.

Lucy udaje się na Wróżkowe Wzgórza w poszukiwaniu osoby, która opublikowała na tablicy ogłoszeń tajemnicze zlecenie. Niechętnie pomaga starszej kobiecie w poszukiwaniach pewnego przedmiotu. Naprawdę się stara, aż osiąga swój cel.

Streszczenie

Lucy, podczas poszukiwania pracy dla siebie, zauważa na gildyjnej tablicy ogłoszeń tajemnicze zlecenie. Według niego może zgłosić się tylko kobieta. Polega na odnalezieniu pewnego przedmiotu, ale co najbardziej zadziwiające - nie ma wydanej ceny nagrody. Ponad to zleceniodawca prosi o spotkanie we Wróżkowych Wzgórzach - akademiku mieszkalnym dla członkiń Fairy Tail. Mirajane prosi Lucy, by spotkała się z tą osobą i wyjaśniła sprawę. Dziewczyna zgadza się, następnie ruszając w drogę. Tymczasem, męska część członków gildii zmuszona jest do sprzątania tutejszego basenu.

Hilda makes her presence known.JPG

Hilda skacze na Lucy

Gdy Lucy dochodzi przed akademik, zostaje napadnięta przez dziwną, starszą kobietę, sprawdzającą dokładnie jej płeć. Przedstawia się, jako Hilda i - jak się okazuje - to ona jest zleceniodawcą tajemniczej misji i jednocześnie właścicielką Wróżkowych Wzgórz. Uważając, iż Lucy zamierza zgłosić się do zadania (co prawdą nie jest), Hilda daje kilka podstawowych informacji, m.in. to, że dziewczyny zamieszkujące akademik nie mogą wziąć w tym udziału. Lucy z ciekawości postanawia przyjąć zadanie, co zmusza ją do ubrania zawstydzającego stroju, imitującego kota. Hilda każe jej w takim stanie szukać na terenie Wzgórz "czegoś błyszczącego". Nim Lucy próbuje się wycofać, Hilda przypomina, iż Mag, który nie wykona podjętego zadania, nie jest Magiem.

Nim Lucy udaje się na poszukiwania, Hilda wspomina, by nie mówiła o zleceniu mieszkankom dornitorium, ani też nie pokazywała im znaleziska. Heartfilia prosi o opis skarbu, gdy do rozmawiających podchodzi Wendy z Carlą i Happy'm. Hilda nagle znika, zaś młoda Marvell informuje, że wprowadza się do akademika, a Happy pomaga im w przeprowadzce. Dziewczyny zauważa przez okno Erza - zaprasza Lucy do środka, proponując oprowadzenie po pokojach.

Plik:OVA 1 - Erza's Requip.JPG

Podczas, gdy Erza prezentuje Lucy pokoje współmieszkanek, Happy oprowadza Wendy i Carlę po ogólnym wystroju budynku. Wojowniczka ukazuje przyjaciółce także swoją sypialnię, a po spacerze zaprasza Lucy na imprezę z okazji dołączenia do nich Wendy i Carli. Heartfilia zmuszona jest odmówić - nie wspominając nic o misji, oznajmia, iż nie ma przy sobie stroju kąpielowego (gdyż przyjęcie odbędzie się nad wodą), poza tym chciałaby jeszcze trochę rozejrzeć się po internacie. W tym samym czasie na terenie gildii, chłopcy przerywają swoją pracę przy basenie, by odpocząć.

W akademiku, Lucy przechadza się korytarzami budynku, rozmyślając nad tym, gdzie znajduje się "błyszczące coś". Spotyka nagle Hildę, wspominającą, iż ostatni raz ten przedmiot widziała w ciemnym miejscu. Na zewnątrz, Lucy przyzywa Virgo, prosząc ją o przeszukanie każdego ciemnego zakamarka Wróżkowych Wzgórzach. Tymczasem, reszta dziewczyn z dornitorium świetnie się bawi na przyjęciu - tam grają w różne gry, czy też plotkują o chłopakach z gildii.

Plik:OVA 1 - Guys at the periscope.JPG

Virgo przekopuje wówczas całą posiadłość, lecz niestety nie odnajduje poszukiwanego przedmiotu. Lucy, wracając do Hildy, postanawia zajrzeć na strych. Staruszka zezwala na to, sama jednak nie może tam iść. Chłopcy z Fairy Tail w tym samym czasie odkryli pod basenem tajemne przejście, prowadzące do dziwnego pomieszczenia z peryskopem. Przez owy sprzęt można obserwować to, co dzieje się na pływalni. Wszyscy - z wyjątkiem Gray'a i Gajeel'a - zaglądają przez peryskop.

Na strychu, Lucy zauważa podczas przeszukiwania szybu dziwne światło. Okazuje się ono otworem, przez który widać łazienkę, w której kąpią się wszystkie mieszkanki akademika. W tajemnym pomieszczeniu chłopcy przez peryskop spostrzegają pływającego bez ubrań Makarov'a, co - przez ich przerażenie - powoduje zniszczenie basenu. Lucy odnajduje szkic mapy dornitorium, prowadzącej do drzewa, znajdującego się w ciemnym miejscu. Dziewczyna odnajduje małą skrzynkę, stwierdzając, że to jej cel - nawołuje Hildę, lecz zamiast niej, pojawia się Erza. Scarlet jest zszokowana, mówiąc, iż Hilda zmarła sześć lat temu. Otwiera skrzynkę, zauważając w niej masę biżuterii.

Plik:OVA 1 - Young Erza crying.JPG

Roztrzęsiona Erza opowiada historię z przeszłości. Wprawdzie Hilda zawsze była oschła dla dziewczyn z gildii, zamieszkujących akademik i uważała, iż nie są prawdziwymi Magami, jednakże dbała o nie. Któregoś dnia postanowiła dać im po jednej biżuterii ze swojego zbioru - okazało się jednak, że kobieta nie ma wystarczającej ilości dla każdej i Erza zrezygnowała ze swojego przydziału. Dziewczynka broniła się wewnętrznie, mówiąc, iż takie rzeczy do niej nie pasują, w rzeczywistości jednak marzyła o otrzymaniu podarku. W nocy, Hilda odwiedziła Erzę i opowiedziała jej bajkę: że kiedyś odwiedzi ją kocia księżniczka, ze skrzynią pełną kosztowności. Niestety - następnego dnia, staruszka miała wypadek, w wyniku którego zmarła.

Erza szczęśliwa, postanawia rozdać klejnoty wszystkim dziewczynom w akademiku, zaś Lucy poznaje w końcu sens swojego wstydliwego przebrania. Dziewczyna patrzy w górę i widzi Hildę znikającą na niebie - niestety tym samym znika jej strój. Erza uświadamia sobie, że staruszka wciąż nad nimi czuwa. Następnego dnia, pojawia się kolejne dziwne zlecenie. Hilda pojawia się przy Lucy, życząc jej powodzenia, blondynka jednak zirytowana nie podejmuje kolejnego idiotycznego zadania.

Postacie

Walki i Wydarzenia

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Ciekawostki

  • Do OVA dodano kilka fragmentów, które nie pojawiły się w rozdziale, na którego podstawie odcinek zrobiono. W Anime Wendy Marvell odgrywa dość dużą rolę, podczas gdy w Mandze nie jest w ogóle wspomniana. Dodano także basenowy wątek z męską częścią członków gildii.
  • Fryzura Evergreen uległa zmianie.
  • W Anime pokazano kilka dodatkowych pokoi - Laki oraz Evergreen.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki