Fandom

Fairy Tail Wiki

Wioska Słońca

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Wioska Słońca (太陽の村 Taiyō no Mura) jest miastem położonym w Fiore.

Opis

Znak Wioski Słońca.png

Znak Wioski Słońca

Wioska Słońca została założona dawno temu przez smoka Atlasa Flame, zamieszkują ją giganci, ogromne humanoidalne stworzenia kilkadziesiąt razy większe od ludzi. Jak dotąd pokazani byli tylko giganci-mężczyźni, wszyscy mają dość surowy wygląd, długie gęste włosy i brody, ogromne nosy, noszą ubrania wykonane ze skór lub futra i używają tylko broni białej, która pasuje do ich wzrostu. W wiosce można też znaleźć udomowione zwierzęta np. psy-giganty, które są proporcjonalne do ich właścicieli, czyli dużo większe niż ich zwykłe odpowiedniki. Mieszkańcy wioski zdają się czcić Atlasa Flame, który wśród mieszkańców znany jest jako Wieczny Płomień, który strzeże wioski.

Wioska została odkryta przez czwartego z Dziesieciu Świętych Magów, Walroda Cken podczas jednej z jego misji mających na celu zalesianie pustyń. Mag zastał ją pokrytą lodem wraz z każdą żywa istotą, która ją zamieszkiwała wraz z jej opiekunem, Atlasem Flame, który został zamrożony przez Zabójcę Demonów i członka Tartarus, Silvera, który pomylił go z demonem. Wioska zostaje jednak odmrożona przez Atlasa Flame, który po raz ostatni spełniał swoją rolę opiekuna wioski.

Lokalizacja

Wioska Słońca położona jest na jednym z pustynnych terenów Fiore. Otacza ją wiele skał i formacji skalnych. Pomimo tego, że wioska znajduje się na pustyni wewnątrz i wokół niej rośnie wiele drzew, które w niektórych miejscach tworzą małe lasy (choć może to być wynikiem Magii Zieleni, Walroda Cken). Niedaleko wioski znajduje się duża góra, która po odmrożeniu okazała się być ogromnym, Wiecznym Płomieniem, który ma w sobie duszę ognistego smoka, Atlasa Flame.

Architektura

Frozen Sun Village.png

Zamarznięta Wioska Słońca

Architektura Wioski Słońca przypomina trochę Zachodnie miasta z czasów średniowiecza; głównym materiałem budowlanym wydaje się być kamień, budynki zbudowane są z cegieł (czasami mają skomplikowane ozdobne wzory) o różnej wysokości, przypominają domy (mają zwykłe dachy zrobione z kwadratowych dachówek) lub wieże. Okna są prosto wykonane (jednak są umiejętnie zrobione, przeważnie mają kształt łuków) to zwykłe otwory w ścianach bez jakiegokolwiek szkła. Drewno jest obecne w postaci belek podtrzymujących fasady lub sufit, tak samo jest ze słomą, która widoczna jest na dachach niektórych domów. Kawałki tkaniny (flagi lub ubrania powieszone do wyschnięcia) są porozwieszane na linach, które są zawieszone nad budynkami. Wioska położona jest na różnych poziomach, przez strukturę tamtejszej ziemi. Wszystkie domy są ogromne, tak samo jak mieszkający w nich giganci.

Mieszkańcy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki