Fandom

Fairy Tail Wiki

Wendy Marvell kontra Sherria Blendy

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Laxus Dreyar kontra Drużyna Raven Tail

Następna:

Ichiya Vandalay Kotobuki i Nichiya kontra Bacchus i Rocker

Wendy Marvell kontra Chelia Blendy
Wendy vs Chelia.png
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Krokus

Wynik:

Remis

Strony

Wendy Marvell

Chelia Blendy

Moce i Umiejętności

Magia Niebiańskiego Zabójcy Smoków

Magia Niebiańskiego Zabójcy Bogów

Poniesione Szkody

Wendy jest średnio ranna

Chelia odnosi powierzchowne obrażenia

  [Źródło]

Wendy Marvell kontra Chelia Blendy to walka, która rozgrywa się między Wendy Marvell reprezentującą Fairy Tail, a Chelią Blendy z Gildii Lamia Scale.

Prolog

Po trzeciej walce trzeciego dnia, która rozegrała się między Laxusem Dreyarem, a całą Drużyną Raven Tail sędziowie ogłaszają, że jako następne na arenie pojawią się Wendy Marvell z Drużyny Fairy Tail A i Chelia Blendy z Drużyny Lamia Scale. Fakt ten bardzo przeżywa Doranbolt, natomiast Lyon Vastia jest pewny siły Chelii. Obie dziewczyny zapowiadają, że dają z siebie wszystko, ale krótko po tych słowach potykają się o własne nogi i, ku rozbawieniu publiczności, upadają na ziemię z wyciągniętymi przed siebie rękoma. Życzą sobie dobrej walki, ale Mavis Vermilion jest zaniepokojona magią Blendy. W końcu Chapati Lola zapowiada "słodką walkę". [1]

Walka

Wycie kontra Ryk.jpg

Wycie kontra Ryk

Walkę rozpoczyna Wendy rzucając na siebie wspomagające zaklęcie Arms x Vernier. Chwilę później celuje w przeciwniczkę Szponami Niebiańskiego Smoka. Ta jednak wykonując salta unika ataku, po czym podskakuje i zaczyna przygotowywać swoją odpowiedź dla Wendy, którą okazuje się być Boreasz Niebiańskiego Boga. Mimo blokady Marvell, Chelia w mgnieniu oka znajduje się na wysokości jej twarzy gotowa do zadania kolejnego ciosu. Tym razem jest nim Taniec Niebiańskiego Boga. Wendy wpada w wir w czarnego powietrza i nim udaje jej się zareagować Chelia znowu pędzi w jej stronę. Zorientowawszy się celuje w nią Sierpem Niebiańskiego Smoka. Obie lądują na ziemi, po czym przygotowują równocześnie dwa potężne zaklęcia. Chelia - Wycie Niebiańskiego Boga, a Wendy - Ryk Niebiańskiego Smoka. Siła zderzających się ze sobą podmuchów zadziwia publiczność, która ledwo ostała się na miejscach. [2]

Lśniąca Fala Niebiańskie Wiertło.png

Wendy atakuje Chelię Sekretną Techniką

Z całej sytuacji zwycięsko wychodzi Chelia, która nadal utrzymuje się na nogach. Natomiast ranna Wendy pada na ziemię. Między zawodniczkami dochodzi do krótkiej rozmowy zakończonej przeprosinami Blendy uważającej, iż trochę przesadziła. Wendy podnosi się z podłoża utrzymując, że to w końcu walka. Oświadcza, że nie lubi tego robić, ale czyni to dla swojej gildii. Chelia mówi to samo, po czym atakuje Wendy. Zaskoczona nie zdążyła zareagować, a silny podmuch odrzucił ją do tyłu. Zdołała jednak nie stracić równowagi. Rozmyśla o swoich towarzyszach, w szczególności o Elfmanie i zaczyna przygotowywać wielki atak wciągając otaczające ją powietrze. Chelia idzie w jej ślady, a komentator zauważa, że powietrze na arenie zrobiło się rzadsze. Marvell decyduje się na wykorzystanie jednej z Sekretnych Technik. Udaje jej się uwięzić Chelię w wietrznej barierze i zaatakować Lśniącą Falą: Niebiańskim Wiertłem. [3]

Sekretna technika chelii.png

Niebiańskie Zgromadzenie Chmur Chelii

Odrzucona Chelia pada nieprzytomna na ziemię, a Wendy, praktycznie pozbawiona magicznej mocy, chwieje się ze zmęczenia na boki. Kiedy Mato ogłasza zwycięstwo magini z Fairy Tail, Blendy nagle podnosi się z uśmiechem na twarzy. Ponadto okazuje się, że wszystkie odniesione wcześniej rany zniknęły, bo zdążyła je już wyleczyć.[4] Proponuje Wendy poddanie się, ale dziewczyna kategorycznie odmawia. Zachowuje się wręcz przeciwnie, prosząc, by przeciwniczka dała z siebie wszystko. Chelia bez wahania przygotowuje najprawdopodobniej jeden ze swoich najsilniejszych ataków, ponieważ obawy, co do jego rzucenia mają Lyon i Ooba Babasaama. Z rąk Blendy wychodzi czarne powietrze wyglądem przypominające pióra, które formują się w skrzydła, a chwilę później w stronę Wendy leci Niebiańskie Zgromadzenie Chmur. Ta jednak omija zaklęcie, czym wprawia w podziw obserwatorów walki.[5]

Nie czekając na reakcję Wendy rzuca się na przeciwniczkę z Kłem Niebiańskiego Smoka, dzięki któremu udaje jej się ją zranić. Magini w zastraszającym tempie atakują i unikają swoich ataków. W końcu upływa czas przeznaczony na walkę w ostateczności zakończoną remisem.[6]

Następstwa

Chelia leczy wendy.png

Chelia leczy Wendy

Po zakończonej walce Chelia przeprasza Wendy za zadane obrażenia, podchodzi do niej, po czym zaczyna ją leczyć. Obie przyznają, że była to wspaniała zabawa. Chwilę później Blendy wyciąga rękę w stronę Marvell i proponuje zawarcie przyjaźni. Wendy z radością ją przyjmuje.[7]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 287, strony 16-19
  5. Manga Fairy Taik: Rozdział 289, strony 2-9
  7. Fairy Tail Manga: Rozdział 289, strony 13-16

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki