Fandom

Fairy Tail Wiki

Wendy (Edolas)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wendy jest członkiem gildii Fairy Tail w Edolas oraz alter ego Wendy Marvell.

Wygląd

Wendy jest młodą kobietą z dużym biustem i długimi niebieskimi włosami. Jej strój składa się z turkusowego topu i białych spodenek.

Osobowość

Wendy jest bardzo dojrzałą, rozsądną oraz pewną siebie osobą. Podczas walki z królestwem pokazała również, że jest bardzo miła i opiekuńcza tak jak Wendy z ziemi.

Streszczenie

Saga Edolas

830px-Edo Wendy and Wendy.png

Edo Wendy i Wendy Marvell

Po raz pierwszy pojawia się razem z Warrenem, obserwując dziewczynę, którą Natsu Dragneel przyprowadził ze sobą. Kiedy do gildii zbliża się Łowca Wróżek, wyjaśnia gościom, że ze względu na królewskie zarządzenia, Fairy Tail stało się Mroczną Gildią. Po przetransportowaniu gildii w bezpieczniejsze miejsce, Natsu ujawnia swoją historię. Członkowie edolańskiego Fairy Tail są na początku sceptycznie nastawieni, jednak później wierzą w opowieść, twierdząc, że ten Natsu nie jest taki sam jak Natsu, którego znają. Kiedy różowowłosy pyta o drogę do stolicy, Wendy próbuje go zniechęcić, opowiadając o sile króla i jego wojska. Bez skutku.

Akurat kiedy Lucy Heartfilia, Gray Fullbuster i Coco byli już pokonywani przez Armię Królewską, Wendy, wraz z resztą swojej gildii, przybywa i dołącza się do walki z wojskiem. Potyczka nie trwa jednak długo przez to, że magia zostaje usuwana przez Mystogana, co rozsiewa wśród wszystkich panikę. Przed tym jak ziemscy magowie zostają wsyłani z powrotem do swojego świata, Gray pociesza edolańskie Fairy Tail, mówiąc im, że nie potrzebują magii, by dalej tworzyć gildię. Wystarczy, jeśli tylko będą trzymać się razem. Edolańska Wendy widziana jest po raz ostatni z uśmiechem na twarzy, kiedy żegna członków ziemskiego Fairy Tail.

Byłe Magia i Umiejętności

Edolas wendy fighting.jpg

Edo Wendy w walce

Magiczne Sztylety: Widzimy, że Edo Wendy używa w walce dwóch nienazwanych sztyletów.

Magiczne Tonfy (tylko anime): W walce z armią królewską, Wendy używa dwóch czarnych, nie nazwanych tonf. Tonfy Wendy były na tyle silne, że dały rade odbić pociski armii królewskiej.

Ciekawostki

  • Tylko między nią a jej odpowiednikiem z Ziemi jest widoczna różnica wieku.
  • W anime używała tonf zamiast sztyletów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki