Fandom

Fairy Tail Wiki

Wan Chanzi

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wan Chanzi (ワン・チャンジー Wang Chianjī) jest członkiem Fairy Tail. Jest cichą osobą, rzadko mówi. W jednym z przypadków, nie mówił więcej niż jedną godzinę w całym roku.

Wygląd

J
Wan ChanjiFull.jpg

Wang ChanJi w Mandze

est raczej wysokim mężczyzną, który zawsze nosi okulary i ma niewielkie wąsy. Często nosi koszulkę z psem,a na niej ma najprawdopodobniej kurtkę.

Fabuła

Saga Daybreak

Wanga można było po raz pierwszy zobaczyć zaskoczonego gdy usłyszał, że Erza Scarlet potrzebowała pomocy Natsu Dragneel i Gray Fullbuster.

Saga Wyspa Galuna

Wang jest widoczne zaskoczony wiadomością, że ktoś wziął zadanie klasy S.

Saga Phantom Lord

Kiedy zespół Natsu przybywa, Wang mówi na temat zniszczeń spowodowanych przez gildię Phantom Lord. Razem z resztą gildii obserwuje jak Jose Porla próbuje wszystkich zniszczyć za pomocą Jupitera.

Po pokonaniu 4 Żywiołów i Phantom Lord razem z resztą gildii raduję się.

Po wojnie jest on świadkiem kłótni pomiędzy Erzą a Laxusem.

Saga Festiwal Walk

Wang ChanJi pokazano podczas słuchania Mirajane, wraz z innymi kolegami gildii.. Jest on widoczny podczas wyboru Miss Fairy Tail, gdy Laxus i jego drużyna przybywa i zaczyna Festiwal Walk.

Podczas Festiwalu Walk, Wang ChanJi walczy z Fullbun Joy. Pomaga on później zniszczyć jedną w lacrim w Hali Grzmotów.

Kiedy Laxus przybywa do gildii, Wang ChanJi wyraża swoje niezadowolenie wraz z Joy Fullbun i Sin Mikuni.

Saga Oración Seis

Wang ChanJi, wraz z resztą z gildii, słucha Mirajane gdy wyjaśnia wszystko o Mrocznych Gildiach.

Saga Edolas

Wraz z resztą gildii został zamieniony w ogromną lacrimę. Po tym jak Drużyna Natsu wszystkich ocalił, wraz z resztą raduje się i świętują swój powrót.

Saga Próby

Razem z resztą gildii świętuje powrót Lisanny i śmieję się gdy opowiadają mu o Edo Natsu.

Magia i Umiejętności

Stalowy Pies:

Walki

Ciekawostki

  • Przez swoją miłość do Filmowych Lacrim, wszystkie swoje pieniądze z zadań wydaje właśnie na nie.
  • Jego wygląd jest oparty na asystencie Hiro Mashimy, Bobby'ego Osawa. Nawet koszulka Wanga wzoruje się na takich, jakie zazwyczaj nosi Osawa.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki