Fandom

Fairy Tail Wiki

Wally Buchanan

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wally Buchanan to stary przyjaciel Erzy, który zna ją od dzieciństwa. Podczas niewoli w Wieże Niebios pracowali razem. Okazuje się później, że jest zaginionym młodszym bratem Hoteye.

Wygląd

Z powodu jego magii jest złożony z kanciastych bloków. Ma czarne włosy, nosi brązowy kapelusz oraz okulary przeciwsłoneczne. Ubrany jest w niebieski kostium, nosi krawat i biały szalik.

Osobowość

W dzieciństwie był normalnym, przyjaznym chłopcem . Wraz ze swoim starszym bratem ciężko pracował by przetrwać, biorąc przy tym z niego przykład. Był on osobą dość gwałtowną, gdyż szybko mógł z przygnębienia wejść w stan ekscytacji. Po udanym buncie i przejęciu Wieży R znalazł czarnobiały film nagrany na lakrymie. Zobaczył na nim bohatera z wielką "klasą", który stał się dla niego wzorem. Nabrał od niego nawyku mówienia przed wykonaniem swojego strzału pożegnalnego "Twój los został przesądzony, gdy spotkałeś mnie". Stara się mieć elegancki styl. Zwraca również uwagę na wygląd, gdy upadając mówi w myślach do Natsu o tym że jego szalik "wygląda całkiem nieźle".

Historia

Wally ora
200px-Wally Buchanan 4.jpg

Wally w młodości

z jego brat Richard stracili rodziców w młodym wieku i mieszkali na plonach ziemniaków. Po pewnym czasie skończyli ostatecznie jako niewolnicy Wieża Niebios.

Wally był jednym z kilkunastu dzieci, którzy zostali zmuszeni do budowy systemu R. Tam właśnie poznał takie osoby jak Erza, Milliana, Sho, Simon i Jellal Fernandes. Grupa ta wielokrotnie próbowała uciec, lecz wszystkie próby zakończyły się porażką. Pewnego dnia, kiedy strażnicy grozili jego przyjaciołom z powodu płaczu Sho, Erza wstała przed nimi i inspirowała przyjaciół oraz innych niewolników do wykonania tej samej czynności. Wtedy rozpoczęła się bitwa w której zginął Rob a Wally był świadkiem jego śmierci. W końcu niewolnicy wygrali i opuścili wyspę. Wally został jednak na wyspie wraz z przyjaciółmi ale bez Erzy, aby zakończyć budowę wieży. Osiem lat później wieża zostaje ukończona.

Streszczenie

Saga Wieża Niebios

Wally po raz pierwszy pierwszy pojawia się w kasynie, gdzie Drużyna Natsu jest obecnie na wakacjach.

Saga Festiwal Walk

Zostaje ukazany wraz z Sho i Milliana podczas tańca w czasie parady Fantazja.

Magia i zdolności

Magia Wielokąta: Wally potrafi rozdzielić swoje ciało na pojedyncze bloki. Może ich używać do ataku oraz poruszania.
Polygon Attack.jpg

Magia wielokąta

Polygon Rifle.gif

Polygon Rifle

  • Teleportacja Wielokąta: Wally zamienia się w bloki i przechodzi z jednego miejsca do drugiego.
  • Kule Wielokąta: Użytkownik rozdziela swoje dolne części ciała i zmienia je na pojedyncze bloki. Bloki te wspólnie tworzą kule o nierównych krawędziach, które chwytają przeciwnika za kończyny i unieruchamiają go.
  • Karabin Wielokąta: Zamienia swoją rękę na karabin, który wystrzeliwuje różne magiczne pociski. Podczas zwykłego użytkowania strzela palec w kształcie strzały.
  • Atak Wielokąta: Wally zamienia się w bloki i uderza przeciwnika z różnych kierunków.
  • Atak 32 Klatek Na Sekundę: Wally zamienia się ponownie w bloki i uderza przeciwnika z szybkością 32 bloków na sekundę.

Sprzęt

Karabin rąk- w mandze Wally używa karabinu rąk w walce. Ten karabin nadal jest w stanie używać specjalne pociski, chociaż nigdy nie było to stosowane.

Bitwy i wydarzenia

Ciekawostki

  • Zarówno Wally jak i jego brat Hoteye mają organy w kształcie wielokątów, choć ciało Wally'ego jest bardziej kanciaste.
  • W przeszłości wraz z bratem mieli normalne ciała.
  • Zamiast armaty Used w anime, wykorzystuje w mandze prawdziwy Rewolwer.
  • W mandze kiedy po raz pierwszy go pokazano palił papierosa, w anime tego nie ma.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki