Fandom

Fairy Tail Wiki

Wakaba Mine

1957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wakaba Mine jest jednym z członków Fairy Tail.

Wygląd

Najbardziej charakterystycznym elementem wyglądu Wakaby jest jego fryzura, która przypomina ona olbrzymi walec z włosów. Zazwyczaj ma zamknięte czy też przymknięte oczy. Ubiera się w kwieciste koszule i przykrótkie spodenki z sandałami.

Za młodu Wakaba wyglądał znacznie korzystniej, nosił stylowe ciemne okulary, elegancką marynarkę z koszulą pod spodem.

Znak gildii umieszczony jest na jego klatce piersiowej.

Osobowość

Wakaba Younger.jpg

Młody Wakaba

Największą słabością Wakaby są kobiety. Uwielbia podrywać śliczne kelnerki z Fairy Tail, a jego ostatnim obiektem jest Mirajane, dla której jak sam mówi, gotów byłby rozstać się ostatecznie ze swoją znienawidzoną żoną.

Z Macao łączy go rywalizacja, ale już od dawna są dobrymi kumplami od kieliszka.

Pozostali członkowie gildii, szczególnie ci młodsi, traktują go trochę jak tzw. "oyaji" czyli mocno rozpustnego starszego pana. On sam uważa jednak, że ciągle jest pociągający.

Kogo nazywacie oyaji?! Gdybym był kobietą, sam bym na siebie poleciał!

Wakaba o sobie samym

Według jego Karty Gildiowej lubi kobiety, alkohol i palenie, a nie lubi swojej żony.

Historia

Za młodu Wakaba był typem nieco młodego buntownika, który często rywalizował z Macao. Po jakim czasie ożenił się z bliżej nieokreślonego powodu i od lat próbuje bezskutecznie odejść od swojej małżonki.

Po zniknięciu członków Fairy Tail, pełnił rolę asystenta czwartego Mistrza Gildii, Macao. Laki i Kinana ciągle muszą zmagać się z jego dwuznacznym zachowaniem. Ma córkę w wieku Romea, ale nie mówi za dużo na jej temat. Po tym, jak wyjawiła mu, że gdy podrośnie chce przyłączyć się do Twilight Ogre, robił wszystko, co w jego mocy, by ją powstrzymać. Zaczął na nowo wierzyć w lepsze jutro, kiedy zaginieni członkowie powrócili do Magnolii.

Wakaba znak Gildii.png

Lokalizacja znaku Gildii

Magia i Umiejętności

Wakaba's Smoke Crush.jpg

Dymne Zmieżdżenie

Magia Dymu: Wakaba potrafi kształtować dym w różnorodne kształty.

Zaklęcia:

  • Dymne Zmiażdżenie: Tworzy z dymu wiele pięści, które uderzają w przeciwnika.
  • Dymny Fałsz: Tworzy z dymu liczne kopie samego siebie.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki