Fandom

Fairy Tail Wiki

Virgo (Zaćmienie)

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zaćmiona Virgo (バルゴ Barugo), "Dziewica" (処女宮 Shojokyū), jest zaćmioną formą Gwiezdnego Ducha Virgo jednego z 12 Zodiakalnych Duchów.

Wygląd

Eclipse Virgo full body.png

Pełny wygląd Zaćmionej Virgo

Zaćmiona Virgo jest bardzo podobna do swej "normalnej" postaci. Posiada niebieskie oczy, krótkie różowe włosy, które obecnie są przycięte w stylu Messiera. Jednak zamiast jej stroju pokojówki, Virgo teraz nosi czarną kurtkę ze złotymi brzegami, która jest bardzo otwarta, odsłaniając jej piersi i ma ciemnobrązowy pasek z symbolem konstelacji Panny na klamrze. Z tego paska zwisają kajdanki. Panna nosi również czarną spódniczkę mini z białymi rajstopami poniżej oraz parę czarnych wysokich butów na obcasach. Strój jest wypełniony przez parę białych rękawiczek i biały kołnierzyk w stylu obroży.[1]

Osobowość

Zaćmiona Virgo jest głośnym, agresywne i sadystycznym duchem, który ma tendencję do mówienia o karze. Lubi torturować innych i słuchać ich krzyków[1] Gdy obserwuje innych ludzi w bólu, lub jest podniecona, wyobrażając sobie ich ból, ma tendencję do lizania swoich warg, jakby uznała to za "pyszne". Podczas gdy Virgo lubi ból, Virgo Zaćmienia nie lubi być ofiarą.[2] Podobnie jak reszta zaćmionych gwiezdnych duchów, Virgo pozornie zapomina jej czas z Lucy i nie waha się, aby pokazać swoją wrogość wobec niej. Gdy ktoś jej przeszkadza w walce, Virgo staje się podrażniona i zwraca się do nich o powstrzymanie się od przerywania.[1][3]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Magia Ziemi (土系各種魔法 Tsuchi Kei Kakushu Mahō): Zaćmiona Virgo wykazuje wielką sprawność w używaniu Magii Ziemi.

  • Dziura Spicy (スピカホール Supika Hōru): Zaćmiona Virgo tworzy okrągłe otwory przez rozstrzelanie z jej palców różowych kul, które tworzą otwory i kratery w wyniku kontaktu z powierzchnią danego ciała stałego.[1]
Lucy chained.png

Magia Łańcucha Zaćmionej Virgo

Magia Łańcucha (連鎖魔法 Rensa Mahō): Korzystając z tej formy magii, Virgo Zaćmienia jest w stanie tworzyć i manipulować łańcuchami na ciele swego wroga. Łańcuchy te zdają się być tworzone poprzez stosowanie kajdanek zwisających z pasa Virgo.[1]

Transformacja (変身魔法 Henshin Mahō): Virgo wykazała posiadanie pewnej wiedzy na temat Magii Transformacji, którą wykorzystuje w sposób podobny do Podmiany, używając jej do zmiany stroju.[4]

Eclipse Virgo's Magic.gif

Wielka Moc Magiczna Zaćmionej Virgo

Specjalista w używaniu Bata: Virgo posiadaja wielką sprawność fizyczną z Fleuve d'étoiles, którą umiejętnie wykorzystuje w walce w zwarciu.[1]

Nieśmiertelność: Jako, że Virgo Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że byłaby zmuszona do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[5] Jednakże Panna może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie jej 12 dni życia.[2]

Ekwipunek

Eclipse Virgo's Fleuve d'etoiles.png

Fleuve d'etoiles Zaćmionej Virgo

Fleuve d'étoiles (星の大河(エトワールフルーグ) Etowāru Furūgu): Tak jak Lucy Heartfilia, Zaćmiona Virgo posługuje się magicznym batem.

Walki i Wydarzenia

Ciekawostki

  • Spica (Alpha Virginis), o której mowa w technikach Virgo, jest najjaśniejszą gwiazdą w konstelacji Panny. Jest to również 15. najjaśniejsza gwiazda na nocnym niebie.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. 2,0 2,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 206
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 211
  5. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki