Fandom

Fairy Tail Wiki

Velveno

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Velveno jest zbiegłym więźniem, za którego złapanie był warty 400,000 Jaw sym.png. Po przeskoku nagroda za niego urosła do 4,000,000 Jaw sym.png

Wygląd

Velveno jest człowiekiem z owalną twarzą, szalono wyglądającymi oczami, afro i nieco wystającymi uszami. Ma on również  cienkie wąsy, które łączy się z spiralą brodą. Można go także zobaczyć ubranego w koszulę w kratę, i palącym cygaro.

Historia

Kiedy był młody, Velveno służył dla rodziny Balsamico i zakochał się w córce hrabiego Balsamico Aceto którę mieli przyjazne stosunki. Ze względu na to, hrabia Balsamico wyganiał go z dworu. Velveno próbował odwiedzić Aceto od czasu do czasu, ale hrabia mu zabraniach, zwracając uwagę na różnicę w ich pozycji społecznej. Velveno próbował ignorować swoje uczucia do Aceto które w wyniku, końcu musiał przejdź na drogę przestępstwa, które później doprowadziło do jego aresztowania. Podczas pobytu w więzieniu, Velveno zaczął żałować, że nie mówiąc Aceto co czuł do niej, jakim sposobem uciec i zostać zbiegiem który za jego głowe wynosiło 2,000,000 Jaw sym.png. Próbował pogodzić z Aceto, który teraz tylko pojawia się publicznie podczas Magicznego balu, którę odbyła się w Pałacu Balsamico raz na siedem lat wyłącznie w celu znalezienia narzeczonego dla niej.[1][2]

Fabuła

Saga Klucz od Rozgwieżdżonego Nieba

Magia i Umiejętności

Odniesienia

  1. Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Brak tekstu w przypisie o nazwie Ch129P23
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 125

Więcej w Fandom

Losowa wiki