Fandom

Fairy Tail Wiki

Ushi no Koku Mairi

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Ushi no Koku Mairi Zapomniana Magia Przedmiotu, której użytkownikiem jest członek Grimoire Heart, Kain Hikaru.

Opis

Potrzebnym przedmiotem do użycia tej magii jest lalka voodoo Kaina, Noro-san (znana również jako Pan Klątwik). Aby móc sterować przeciwnikiem za pomocą lalki, trzeba umieścić włos "ofiary" na czubku lalki. Po umieszczeniu włosa, każdy ruch lalki będzie odpowiadał ruchowi "ofiary". Niezwykłość tej magii polega na tym, że Kain potrafi zmieniać właściwości lalki, tym samym zmieniając przy tym właściwości "ofiary", którą może być tak samo wróg jak i sojusznik. Przykładowo, pokrywając lalkę żelazem, Kain może zrobić to samo z własnym ciałem. Ciekawą rzeczą w tej magii jest również to, że kiedy podpali się lalkę, podpala się również ofiarę i niekoniecznie płomienie mogą uszkodzić ciało ofiary.

Jeżeli na lalce umieści się włosy dwóch osób, można zamienić miejscami te osoby (np.: gdy na Panu Klątwiku były włosy Kaina i Elfmana, Kain atakowany przez Lisannę zamienił się miejscami z Elfmanem, którego zaatakowała Lisanna).

Zaklęcia

Zaklęcia Kaina

Ciekawostki

  • Tylko Kain i Abel są "pełnoprawnym" użytkownikiem tej magii. Lucy, Natsu i Happy używali jej chwilowo, podczas walki z Kainem (Lucy kontrolowała Kaina, a Natsu i Happy Lucy).

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki