Fandom

Fairy Tail Wiki

Ur kontra Deliora

2062strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Następna:

Natsu Dragneel kontra Gorian

Ur vs. Deliora
Odcinek 15 - Ur kontra Deliora.jpg
Saga:

Historyczna

Miejsce:

Brago

Wynik:

Deliora zostaje zapieczętowany za pomocą Lodowej Skorupy, Ur traci swoje ciało

Strony

Ur

Deliora

Moce i Umiejętności
  • Siła Fizyczna
  • Magiczne Promienie
Poniesione Szkody

Ur traci swoje ciało

Deliora zostaje zapieczętowany

  [Źródło]

Ur kontra Deliora to walka między magiem Lodowego Tworzenia, Ur, a demonem stworzonym przez Zerefa, Deliorą.

Prolog

Gray leaves for Deliora.jpg

Gray odchodzi od Ur by walczyć z Deliorą

Ur, Gray Fullbuster i Lyon Vastia są w drodze do domu po zrobieniu zakupów w mieście kiedy słyszą jak jacyś ludzie dyskutują o pojawieniu się Deliory w mieście Brago. Ta wiadomość wyprowadza Graya z równowagi, Deliora wcześniej zniszczył rodzinne miasto Fullbustera i spowodował śmierć jego rodziców. Kierujący się rządzą zemsty chłopiec rusza do Brago, ignorując protesty Ur i Lyona. Ur gozi mu, że wyrzuci go z domu i przestanie nauczać jeśli odejdze, lecz Gray odpowiada, że jeśli umrze to będzie za to winić właśnie ją ponieważ nie nauczyła go jak dotąd żadnej potężnej magii.

Walka

Szczegóły dotyczące walki nie są znane.

Ur's Leg.png

Lodowa noga stworzona przez Ur

W Brago, zakrwawiona i posiniaczona Ur samotnie walczy z Deliorą, po tym jak Lyon i Gray tracą przytomność. Kiedy Deliora uderza Magicznym Promieniem w kierunku Fullbustera i Vastii, w celu odwrócenia ataku, Ur, używa Lodowego Tworzenia: Różany Ogród. Gdy Gray odzyskuje przytomność jego nauczycielka prosi go by wziął ze sobą Lyona i uciekał. Po tym jak Gray chwyta Vastię pyta Ur czemu za nim przyszła pomimo tego, że wyrzuciła go z domu. Kobieta odpowiada, że nie musi już gonić za szczęściem ponieważ ma je w obu swoich uczniach, dodaje, że przyszła zabrać to szczęście z powrotem. Fullbuster zauważa, że Ur straciła jedną nogę i zastąpiła ją nogą z lodu. Jego nauczycielka nie zwraca jednak na to uwagi, mówi, że jeśli Deliora jest powodem jego ciemności, to ona ma powód aby z nim walczyć.

Ur stops Lyon.png

Ur zatrzymuje Lyona

Kobieta każe Grayowi uciekać, lecz chłopiec nie chce tego zrobić wieżąc, że to wszystko dzieje się z jego winy. Kiedy Fullbuster zaczyna płakać, Lyon odzyskuje przytomność. Chłopiec z przerażającym wyrazem twarzy, mówi, że potwór taki jak Deliora nie ma szans z Ur, najsilnieszym magiem. Jednak kobieta mówi mu, że na świecie jest wielu magów silniejszych od niej. Rozwścieczony Vastia, stwierdza, że jeśli tak jest to cały jego trening poszedł na marne. Lyon przyjmuje postawę dla Lodowej Skorupy i mówi, że jeśli Ur nie ma zamiaru walczyć na poważnie to on będzie. Chłopiec stwierdza, że Ur nigdy nie uczyła go żadnej potężnej magii, dodaje, że czytał jej magiczne księgi i odkrył Lodową Skorupę, zaklęcie, które jako jedyne zadziała na Deliorę i zapieczętuje go. Ur zamraża chłopca, wiedząc, że jeśli użyje tego zaklęcia jego ciało zmieni się w lód. Kobieta przyjmuje postawę do zaklęcia, stwierdzając, że planowała użyć tego samego zaklęcia na Deliorze.

Ur saying Goodbye.jpg

Pożegnanie Ur

Ur uwalnia swoją magię i używa Lodowej Skorupy. Jej ciało zaczyna pękać i przekształcać się w lód, który będzie więził Deliorę na wieczność. Przed kompletną przemianą w lód, Ur prosi Graya, aby powiedział Lyonowi, że umarła, bo jeśli Vastia odkryje, że stała się lodem to spędzi resztę swojego życia na próbowaniu przywrócenia jej do normalności. Kobieta mówi, że chce zobaczyć jak jej uczniowie zwiedzają świat i dorastają. Kiedy Deliora zostaje zapieczętowany w lodzie, Ur spełnia swoją obietnicę, że zapieczętuje ciemność Graya.

Następstwa

Gray's Iced Shell.jpg

Gray próbuje użyć Lodowej Skorupy

Następnego dnia Lyon budzi się i widzi płaczącego Graya i zapieczętowanego Deliorę. Wściekły Vastia oskarża Fullbustera o zabicie Ur i sprawienie, że jego marzenie o przewyższeniu jej już nigdy się nie spełni. Dziesięć lat później na wyspie Galuna dwójka uczniów Ur spotyka się ponownie. Vastia ma zamiar stopić lód Ur, przebudzić Deliorę i samotnie go pokonać. Fullbuster niszczy lód wokół świątyni, w której walczy Natsu Dragneel i Lyon. Pzyjmuje postawę odpowiednią do użycia Lodowej Skorupy i stwierdza, że i on i Vastia powinni razem poddać się tej karze.

Deliora's death.jpg

Śmierć Deliory

Po pokonaniu Lyona przez Graya i Zalty'ego przez Natsu, Deliora uwalnia się z lodu dzięki Księżycowym Kroplom. Fullbuster próbuje rzucić zaklęcie Lodowej Skorupy i zapieczętować go ponownie, lecz zostaje zatrzymany przez Natsu. Okazuje się, że nie było potrzeby by walczyć z Deliorą gdyż po 10 latach spędzonych w lodzie jego ciało rozpadło się na kawałki. Przez 10 lat Ur jako lód pochłaniała jego energię życiową by ostatecznie zabić demona. Po tym jak lód Ur został stopiony jako woda spłynął do oceanu, Gray wierzy, że jego nauczycielka wciąż żyje jako część oceanu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki