Fandom

Fairy Tail Wiki

Ur

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Zapieczętuję twoją ciemność

Ur o swoim poświęceniu

Ur jest nieżyjącą już mentorką Graya Fullbustera i Lyona Vastii oraz matką Ultear Milkovich. Jej moc była tak wielka, że mogła się równać z potęgą Dziesięciu Świętych Magów.

Wygląd

TrainingUr.jpg

Ur i jej „trening”

Ur jest piękną kobietą o ciemnych włosach i oczach. Pomimo faktu, że została już matką, zachowała nienaganną figurę (co można podziwiać podczas treningów Graya i Lyona). Zazwyczaj, pomimo niskich temperatur panujących w jej regionie, nosi krótką kurteczkę z futrem, obcisły również krótki top i spodnie.

Osobowość

Ur jest żywiołową kobietą, pełną energii. W niektórych sytuacjach łatwo się irytuje (gdy jej podopieczny publicznie traci ubranie, na przykład). Jednakże jako mentorka, jest niezwykle cierpliwa i konsekwentna, ale ma swoje metody, które nie zawsze satysfakcjonują jej uczniów.

Historia

UrandLyon.jpg

Ur stara się powstrzymać Graya

Ur będąc jeszcze młodą kobietą straciła dziecko i męża, po czym zaszyła się w górach. Na jej ślad natrafił Lyon, który bardzo chciał za wszelką cenę trenować u najlepszego z magów. Gdy usłyszał o Ur, niezwłocznie się do niej wybrał i wyprosił o możliwość trenowania.

Gdy obydwoje przybyli do miasta zniszczonego uprzednio przez Deliorę, znaleźli na wpół żywego chłopca, Graya. Po pochowaniu jego najbliższych, chłopiec zdecydował się, że będzie trenował u Ur, aż do momentu, gdy uda mu się dopełnić zemsty i zabić demona, który odebrał mu wszystko.

Ur próbowała bezskutecznie odwieść chłopca od tego. Jednak Gray, uparty i zawzięty udał się do Brago, by zniszczyć demona. Ur musiała interweniować. Zginęła zmieniając się w wieczny lód i pieczętując Deliorę na zawsze.

Magia i Umiejętności

Ul Iced Shell.jpg

Lodowa Skorupa

Wielka moc magiczna Ur, sprawiała, że stawała się ona kandydatką na jednego z Dziesięciu Świętych Magów.

Lodowa Formacja (アイスメイク Aisu Meiku): Ur nauczyła Graya i Lyona magii, którą sama praktykowała. Umożliwia jej ona tworzenie dowolnych form z lodu. Nie wiadomo czy jej magia była Statyczna czy też Dynamiczna, w anime pokazano, że jej ataki bazowały na kwiatach.

Lodowa Skorupa: Jedno ze Starożytnych Zaklęć. Zmienia ono rzucającego w wieczny, nierozpuszczalny lód.

Ciekawostki

  • Swoją tendencję do ekshibicjonizmu, Gray i Lyon „zawdzięczają” Ur, która kazała im się rozbierać na mrozie.
  • Każdy z jej podopiecznych ma (bądź miał) samozwańczą dziewczynę (u Graya jest to Juvia Lockser, a u Lyona była Sherry Blendy przed przeskokiem).
  • Podczas walki z Deliorą straciła nogę (było widać jej podobiznę z lodu)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki