Fandom

Fairy Tail Wiki

Tryb Ognistego Zabójcy Smoków Błyskawicy

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Natsu With Lightning Absorbed Anime.jpg
Kanji

雷炎モード

Wymowa

Raienryū Mōdo

Nazwa Angielska

Lightning Flame Dragon Mode

Informacje
Użytkownicy

Natsu Dragneel

Debiut
Manga (Debiut)

Rozdział 245

Anime (Debiut)

Odcinek 118

Tryb Ognistego Zabójcy Smoków Błyskawicy to umiejętność Ognistego Zabójcy Smoków.

Opis

Tryb Ognistego Zabójcy Smoków Błyskawicy to zdolność, którą może nabyć Ognisty Zabójca Smoków, jeśli spełni pewne warunki. Po zjedzeniu błyskawicy i posiadaniu wewnątrz siebie płomień i błyskawicę, połączone razem, użytkownik zdobywa umiejętność użycia swojej Ognistej Magii Zabójcy Smoków wzmocnionej błyskawicą w jednym ciele, aby stworzyć niesamowicie niszczycielską magię.[1] Ta zdolność łączy niszczycielskie zdolności i właściwości obu elementów, pozwalając obu, płonąc, uderzyć cel z elektryzującymi obrażeniami. Pokazane też zostało, że ma to wyjątkowo przenikliwą moc.[2] W roku 791 jeszcze przed Igrzyskami, podczas sparingu z Maxem okazało się, że Natsu może wchodzić w ten tryb kiedy chce. Jednak, ta zdolność bardzo przeciąża jego ciało, że nawet pojedyncze użycie może sprawić, że utraci całą energię.[3]

Jedyny znany użytkownik, Natsu Dragneel, zyskał tą umiejętność, kiedy Laxus Dreyar przeniósł jego własną Magię Błyskawicy do Natsu, który połączył ją z jego własną Magią Ognistego Zabójcy Smoków podczas bitwy przeciwko Hadesowi.[4] Używanie tej zdolności opisane zostało jako podobne do tej, kiedy używał Smoczej Siły.[5] Po Przeskoku, Natsu pokazał zdolność do pełnego używania tej mocy, za cenę mocnych obrażeń po użyciu.[6] Jednak po uaktywnieniu Drugiego Źrodła, jest w stanie używać tej mocy swobodniej z mniejszym wysiłkiem.[7]

Zaklęcia

Zaawansowane Zaklęcia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 245, Strony 15-20
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 245, Strona 20
  6. Fairy Tail Manga: Chapter 259, Pages 4-7

Więcej w Fandom

Losowa wiki