Fandom

Fairy Tail Wiki

Transformacja

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Transformacja (変身魔法 Henshin Mahō) to Magia rodzaju Caster.

Opis

Transformation.gif

Mirajane używa Transformacji

Transformacja pozwala użytkownikowi na całkowitą zmianę jego wyglądu. Podczas gdy cała Magia Transformacji to bardzo złożona i skomplikowana sztuka, sama podstawowa transformacja jest stosunkowo łatwa do nauki. Magowie wysokiego poziomu, jak Mirajane są w stanie wykonywać transformacje z łatwością, każdą z jej poziomów. Natomiast ludzie z Edolas używali w tym celu specjalnej skrzyni która zawierała w sobie Magię Transformacji.

Poziomy

Podstawowy

Poziom ten pozwala magowi zmienić jego wygląd zewnętrzny na wygląd innej osoby. Jednakże, nie zezwala magowi na zmiane ubrania lub dodatkowe funkcje, takie jak jego głos. Im więcej Mag wie o tym poziomie, tym łatwiej wykonać tranformacje.

Basic Transformation.gif

Podstawowy poziom transformacji

Średnio Zaawansowany

Niezależnie od jej podobieństwa do poziomu podstawowego, poziom transformacji jest używany przez magów do zmiany odzieży i głosu. Zmiana ubrań jest inna niż w przypadku Podmiany.

Intermediate Transformation.gif

Średnio zaawansowany poziom transformacji

Zaawansowany

Oprócz zmiany wyglądu i głosu, mag może nabyć wszystkie dodatkowe cechy fizyczne, takie jak skrzydła lub skrzela, a nawet może zmienić rozmiar. Według Mirajane poziom ten jest bardzo przydatny w walce.

Advanced Transformation.gif

Zaawansowany poziom transformacji

Wariacje

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki