FANDOM

Totomaru (兎兎丸, Totomaru) jest byłym magiem Klasy-S nieistniejącej już gildii Phantom Lord, a także byłym członkiem jej najsilniejszej drużyny - 4 Żywiołów. Jego żywiołem jest ogień.

Wygląd

Totomaru ma dwukolorowe włosy, połowa jest czarna, a druga biała, zwykle nosi je związane w wysoki koński ogon. Na twarzy ma tatuaż w postaci paska. Totomaru ubiera się trochę w stylu średniowiecznej Japonii. Nosi marynarkę w stylu kimona, zakładaną jedna na drugą z futerkiem u góry, japońskie geta i siatkowe rękawiczki.

Osobowość

O charakterze Totomaru niewiele można powiedzieć. Wydaje się być trochę beztroski i niekiedy wulgarny w swoim zachowaniu. Łatwo się irytuje.

Fabuła

Saga Phantom Lord

Saga X791

W tajemnicy udzielał lekcji Romeo, przez którego nazywany jest Mistrzem Totomaru.

Magia i umiejętności

Tęczowy Płomień: jedna z wariacji Magii Ognia. Totomaru potrafi wytworzyć płomień, któremu może nadawać różne cechy, jak smak czy zapach.

Pirokineza: Totomaru poza tworzeniem płomienia, może również go kontrolować według swojej woli. Bardzo to utrudniło Natsu walkę z nim.

Szermierka: Do walki wręcz, Totomaru używa swojej katany.

Teleportacja: Totamaru wykazał zdolność do teleportacji. Widać to było, gdy błyskawicznie pojawił się przed Natsu, męczącym się z chorobą lokomocyjną.[1]

Ekwipunek

Odniesienia

  1. Anime Fairy Tail: Odcinek 24

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki