Fandom

Fairy Tail Wiki

Toby Horhorta kontra Kurohebi

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Jellal Fernandes kontra Jura Neekis

Następna:

Elfman Strauss kontra Bacchus

Toby Horhorta kontra Kurohebi
Toby vs. Kurohebi.png
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Krokus

Wynik:

Zwycięża Kurohebi.

Strony
Moce i Umiejętności
Poniesione Szkody

Toby jest powierzchownie ranny.

Kurohebi nie odnosi żadnych obrażeń.

  [Źródło]

Toby Horhorta kontra Kurohebi jest walką, która rozegrała się pomiędzy magiem Toby Horhortą  z Lamia Scale a Kurohebim z gildi Raven Tail.

Prolog

Po zakończeniu konkurencji sędziowie decydują, kto stanie naprzeciwko siebie na arenie. Spośród uczestników wybrano Czarnego Węża, Kurohebiego z Drużyny Raven Tail i Tobiego, maga z Drużyny Lamia Scale. Rozlegający się gong oznajmił początek walki.[1]

Walka

PP Mega Mega Jellyfish.PNG

Kurohebi omija ataki Tobiego

Toby od razu wydłuża swoje pazury i zamierza podrapać nimi Kurohiebiego.Ten jednak zwinnie omija wszystkie ataki, odrzuca samego siebie do tyłu i znika z zasięgu wzroku. Zszokowany Toby dostrzega zbliżający się do niego piasek. Po chwili uderza w niego Piaskowa Rebelia. Max Alors oznajmia, że to jego magia, natomiast Mavis jest zaskoczona znajomością Mimetyzmuu maga z Raven Tail. Toby nazywa go potężnym przeciwnikiem, na co ten oznajmia, że on też jest silny. Reprezentant Lamia Scale uważa, że "Kurohebi" jest wspaniałym imieniem, ale mężczyzna odpowiada, iż nie jest prawdziwe. Rozwścieczyło to Horhortę, który ponownie zaczął atakować, krzycząc przy tym, że jeśli wygra chce poznać prawdziwe imię przeciwnika. Kiedy Kurohebi omija jego pazury pyta, co dostanie jeśli to on odniesie zwycięstwo. Toby oświadcza, że wyjawi mu swój sekret. Zaintrygowany Czarny Wąż naciera na niego i wygrywa walkę. [2]

Następstwa

Kurohebi's evil personality.png

Zła osobowość Kurohebi

Kurohebi pyta, co to za sekret. Zapłakany Toby odpowiada, że nie może znaleźć jednej ze swoich skarpetek, chociaż szuka już trzy miesiące. Płacze, bo nie mógł o tym nikomu powiedzieć. Kurohebi wskazuje na jego klatkę piersiową, gdzie powieszona jest skarpetka pełniąca funkcję naszyjnika. Łzy smutku zmieniają się w łzy radości. Nazywa go dobrym człowiekiem. Wtedy Kurohebi nachyla się i wyciąga rękę w jego stronę, ale tylko po to, by zerwać skarpetę z jego szyi i rozerwać ją na strzępy. Toby nie może w to uwierzyć. Ten jednak oświadcza, że im coś jest cenniejsze, tym bardziej chce to zniszczyć. Wtedy komentator ogłasza, kto jako drugi stanie na arenie.[3]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 277, str. 4-6

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki