Fandom

Fairy Tail Wiki

The Trimens

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
X791 | X784
The Trimens in X791.png
The Trimens
Kanji

トライメンズ

Wymowa

Torai Menzu

Status profesjonalny
Przynależność

Blue Pegasus Blue Pegasus

Baza operacyjna

Budynek Blue Pegasus

Status

Aktywna

Członkowie
Lider

Ichiya Vandalay Kotobuki

Obecni

Eve Tearm
Hibiki Lates
Ren Akatsuki

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 132

Anime

Odcinek 52

The Trimens (トライメンズ, Torai Menzu) zespół uwodzących mężczyzn z gildii Blue Pegasus .

Są bardzo delikatni dla kobiety w każdym wieku i bardzo popularni wśród nich. Niektóre, jak Lucy i Erza są nieco zirytowane przez nich. Ponadto The Trimens, nie dogadują się z innymi mężczyznami, prawdopodobnie uważają ich za rywali w miłości (choć, jak na ironię, cały skład zespołu składa się z mężczyzn).

Ichiya, ich przywódca, udaje, że jest bardzo przystojny jak reszta jego zespołu, ale ma przeciwny wpływ na kobiety.

Powstanie

Nie znane są szczegóły powstania grupy The Trimens. Pewnym natomiast jest, że jako ostatni przyłączył się Eve.

Założyciele

  • Przypuszczalnie wszyscy oprócz Eve'a

Misje

Powstrzymać Oracion Seis

Zadaniem The Trimens było spotkać się z pozostałymi członkami Drużyny Światła, po czym wtajemniczyć ich w szczegóły planu.

Przeciwnik

Przyłącza się

Opis Misji

The Trimens zostali wysłani do pomocy reszcie delegatów z gildii przy zatrzymaniu Sojuszu Balam. Mieli magiczne bombowiec Christina jako sprzęt, ale szybko został zniszczony. Cała Drużyna Światła została wtedy pokonana przez wroga.

Ren i Eve pokonali później członków gildii ciemnych Dark Unicorn (Ichiya w międzyczasie został schwytany przez członków innej ciemnej gildii), a Hibiki z jego magią zdobywał informacje na temat Nirvany. Eve i Ren zostali pokonani przez Midnighta.

The Trimens byli później bardzo pomocni, podczas ataku Nirvany z naprawioną Christiną. A Ichiya zniszczył jedną z Lacrim Nirvany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki