Fandom

Fairy Tail Wiki

Tempester

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Nie posiadam imienia. Jestem jednym z Bramy Dziewięciu Demonów... ludzie zwą mnie nieszczęściem.

Tempesta do Shitou Yajimy w Rozdziale 357 - Brama Dziewięciu Demonów

Tempesta (テンペスター Tenpesutā) jest magiem Mrocznej Gildii Tartarus oraz członkiem Bramy Dziewięciu Demonów.

Wygląd

Tempester's full appearance.png
Tempesta jest muskularnym, wysokim Demonem płci męskiej. Większość swojej twarzy ukrywa pod kapturem, pozostawiając widoczny jedynie nos, usta i brodę. Ma długie włosy, sięgające aż do podbródka. Gdy górna połowa twarzy demona zostaje częściowo odsłonięta, widać jego owalne oczy i opadającą na czoło grzywkę.

Tempesta nosi buzę z kapturem, która eksponuje znaczną część jego umięśnionego brzucha. Demon nosi czarne spodnie zapięte jasnym paskiem, ochraniacze na kolana z symbolami wirów oraz duże buty wiązane po bokach.

Osobowość

Osobowość Tempesty nie jest do końca znana, lecz ,jak można zauważyć demon jest bardzo spokojny i cichy; bez słowa niszczy 8-Island, pokonuje Evergreen, Freeda i Bickslowa, po czym ze stoickim spokojem próbuje zabić Yajimę. Okazuje emocje jedynie w momencie, gdy Laxus atakuje go swoją błyskawicą.

Fabuła

Saga Tartarus

Gust.png

Tempesta atakuje Yajimę

Tepesta pojawia się w 8-Island, restauracji byłego członka Rady Magii Shitou Yajimy, witając Raijinshū i właściciela lokalu potężnym tornadem, które niszczy cały budynek. Próbuje zaatakować Yajimę, lecz zostaje zatrzymany przez Freeda i Bickslowa z Fairy Tail. Jednak szybko unieszkodliwia ich jednym ze swoich zaklęć. Gdy na drodze staje mu Evergreen, Tempesta wzdycha i odrzuca dziewczynę ogromną wichurą. Kiedy trójka magów Fairy Tail zostaje przez niego unieruchomiona na polu walki pozostaje już tylko Yajima, który pyta maga o jego tożsamość. Demon odpowiada mu, że nie posiada imienia, ujawnia jedynie, że jest członkiem Bramy Dziewięciu Demonów z Tartarus. Po chwili łapie Yajimę za szyję, mówiąc, że bramy piekieł są już otwarte. Gdy starzec zaczyna się dusić, w rękę Tempesty uderza piorun, zmuszając go do puszczenia swojej niedoszłej ofiary. Po chwili z nieba uderza błyskawica, która razi prądem całe ciało demona. Kiedy zauważa Laxusa Dreyar , osobę, która go zaatakowała, Tempesta obdarza go pełnym wściekłości spojrzeniem.

Tempester overwhelmed by Laxus.png

Tempesta przytłoczony siłą Laxusa

Tempesta wciąż mierzy Laxusa wściekłym spojrzeniem, po czym, ku zdumieniu maga, rozdziera swoją pelerynę. Rozwścieczony demon rusza ku Laxusowi pokrywając swoje ciało tornadem. Tempesta próbuje zadać magowi kilka ciosów, lecz Dreyar z łatwością unika ich i atakuje demona, który upada na ziemię od siły uderzenia. Wstrząśnięty siłą Laxusa, Tempesta obdarza go wściekłym spojrzeniem. Zanim udaje mu się kontratakować zostaje przygwożdżony do ziemi kolejnym atakiem. Pozornie pokonany demon leży na ziemi i przysłuchuje się rozmowie Laxusa, Yajimy i Rajinshuu, którzy zastanawiają się co mają z nim zrobić. Podczas, gdy magowie kontynuują dyskusję, Tempesta mówi, że Tartarus nie spodziewał się iż ich przeciwnik jest tak silny. Po chwili stwierdza, że musi poświęcić jedno ze swoich żyć i wysadza się w powietrze, uwalniając ze swojego ciała czarną mgłę. Toczący się echem w powietrzu głos demona wyjaśnia magom, że czarna mgła to Cząsteczki Bariery Magicznej, zatruwające Ethernano. Mówi również, że każdy mag w mieście Hargeon zostanie zatruty i umrze. Przed odejściem, Tempesta żegna się z Laxusem i jego towarzyszami.

Kyôka with regenerating Tempester.png

Kyouka rozmawiająca z Tempestą

Później, w siedzibie Tartarus, znadujące się w zbiorniku pełnym dziwnej cieczy ciało demona zostaje przywracane do stanu z przed walki z Laxusem. Tempesta przeprasza towarzyszącą mu w regeneracji Kyoukę za bycie ciężarem. Kobieta mówi jednak, że formalności takie jak przeprosiny nie są potrzebne. Kiedy Kyouka nazywa go jego imieniem, mężczyzna stwierdza, że go nie pamięta i, że jest tak za każdym razem, gdy otrzymuje nowe ciało. Gdy demon pyta Kyouki, kiedy proces jego regeneracji zostanie zakończony, kobieta odpowiada, że normalnie zajęło by to jeden dzień, lecz teraz, kiedy kolejny ze zbiorników jest zajęty, potrwa to trochę dłużej niż zwykle. Zdziwiony Tempesta pyta, czy któremuś z demonów przydarzył się wypadek tak jak jemu, lecz zostaje poinformowany o tym, że w innym zbiorniku znajduje się ich nowy towarzysz: Minerva Orlando.

Jackal and Tempesta talk.png

Tempesta nie pamiętający swojego towarzysza, Jackal'a

Następnie, do pomieszczenia wchodzi Franmalth, który beszta Tempestę za lekkomyślne użycie Cząsteczek Magicznej Bariery gdyż są one bardzo "drogie". Kiedy Franmalth kończy mówić, rozwścieczony Tempesta zaczyna obwiniać Fairy Tail o niepowodzenie jego misji. Po jakimś czasie, gdy regeneracja i modyfikacja ciała demona jest zakończona, Lamy, która pracuje dla Kyouki, przypomina mu jego imię, którego demon znów zapomniał. Ich rozmowę przerywa pojawienie się Jackala, do którego Lamy zaczyna się przystawiać. Jackal szybko odrzuca zaloty dziewczyny i pyta patrzącego na niego Tempestę, czy go pamięta. Lamy wyjaśnia demonowi, że to efekt uboczny Klątwy Tempesty: kiedy dostaje nowe ciało traci całą swoją pamięć. Podczas gdy demony kontynuują rozmowę, Minerva jako nowy demon budzi się i dołącza do nich.

Magia i Umiejętności

Cyclone.png

Cyklon

Klątwa Nawałnicy: Klątwa Tempesty bazuje na tornadach, wichurach, które mogą "owijać" się wokół jego ciała i kończyn. Tornado Tempesty było wystarczająco silne, by doszczętnie zniszczyć restaurację 8-Island w kilka sekund. Wiatr może również służyć Tempeście za środek transportu oraz być używany zarówno w ofensywie jak i defensywie ( widać to, gdy wychodzi prawie bez szwanku z dwóch potężnych ataków Maga Klasy-S z Fairy Tail, Laxusa Dreyar).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki