Fandom

Fairy Tail Wiki

Taurus (Zaćmienie)

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Taurus Zaćmienia (タウロス Taurosu), "Złoty Byk" (金牛宮 Kingyūkyū) jest zaćmionym odpowiednikiem Taurusa, jednego z 12-tu zodiakalnych gwiezdnych duchów.

Wygląd

Taurus Zaćmienia jest humanoidalną krową. Nosi czarny garnitur ze złotymi guzikami i zodiakalnymi symbolami oraz różowy krawat i złotą koszulę pod garniturem. Taurus przywdziewa brązowe mokasyny i metalową maskę, która zakrywa jego twarz. Trzyma on również różową książkę.[1]

Osobowość

Po zaćmieniu, osobowość Taurusa zmieniła się radykalnie; stał się dżentelmenem, z nienagannymi manierami. Stał się również obojętny wobec Lucy, twierdząc, że jej nie zna, a czasu spędzonego razem z nią nie pamięta.[2] Jednak najbardziej zauważalną zmianą w jego osobowości jest jego intensywna pielęgnacja higieny. Taurus czuje się bardzo zniesmaczony i traci zimną krew na sam widok potu, mówiąc, że nie może znieść jak to pachnie i że jest to brzydkie.[3]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Eclipse Taurus' Enhanced Strength.gif

Wielka siła Taurusa Zaćmienia

Ogromna Siła: Taurus Zaćmienia jest bardzo silny fizycznie; był w stanie zablokować cios Elfmana, używającego Duszę Bestii jednym palcem, a następnie odepchnąć go, wystarczająco silnie, by ten lecąc przebił kilka drzew.[3]

Zwiększona Wytrzymałość: Taurus Zaćmienia okazał się być bardzo trwały; był w stanie zablokować większość fizycznych ataków Natsu i jego Magii Ognistego Zabójcy Smoków z względną łatwością.[2]

Eclipse Taurus' Enhanced Speed.gif

Zwiększona szybkość Taurusa Zaćmienia

Zwiększona Szybkość: Pomimo swoich dużych rozmiarów, Taurus Zaćmienia okazał się być bardzo zwinny w walce wręcz, będąc w stanie uniknąć wielu ataków Elfmana z łatwością.[3]

Ekspert w Walce Wręcz: Taurus Zaćmienia wykazał duże umiejętności w walce wręcz, używając jej, jako swój główny styl walki. Był w stanie walczyć na równi z Natsu z wielką sprawnością fizyczną, używając potężnych kopnięć i uderzeń.[2]

Nieśmiertelność: Jako, że Taurus Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że zostałby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[4] Jednakże Taurus może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu 12 dni życia.[2]

Ekwipunek

Topór: Taurus wciąż posiada topór.

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 206
  3. 3,0 3,1 3,2 Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki