Fandom

Fairy Tail Wiki

Tartarus

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij

Tartaros Banner.png
Tartarus
Kanji

冥府の門(タルタロス)

Wymowa

Tarutarosu

Symbol

Symbol Tartarus

Mistrz

Brak

Typ

Mroczna Gildia (rozwiązana)

Lokalizacja

Sześcian
Nieznana

Tartarus (冥府の門(タルタロス), Tarutarosu) jest jedną z trzech głównych Mrocznych Gildii oraz członkiem Sojuszu Balama wraz z Oración Seis i Grimoire Heart.

Historia

Kilku świadków twierdzi, że jest to gildia, która czci demony. Według Warroda Sequen, Tartarus może mieć w swoim posiadaniu Księgę Zerefa.

Lokalizacja i Budynek

Tartarus - kwatera.jpg

Kwatera Tartarus

Kwatera główna Gildii Tartarus znajduje się na zupełnym pustkowiu w otoczeniu skał i kamieni. Budynek wygląda jak olbrzymi, lekko zniszczony zamek. Zamek jest bardzo dużych rozmiarów, składa się z trzech "części" każda położona na sobie, co nadaje budynkowi kształt podobny do "piramidy". Dwie pierwsze części zamku są kwadratowe, jedynie górna część jest zaokrąglona. Zamek posiada również kilka wież, które wykonane w misterny sposób, zawierają wiele elementów ozdobnych. Przy bramie do budynku stoją dwa posągi.

Teren wokół kwatery "zdobią" ostre kolce dość dużych rozmiarów. Czy zostały tam umieszczone celowo czy są częścią naturalnego krajobrazu, nie jest wiadome. Silver, jeden z ważniejszych członków Tartarus, określił budynek jako: "Obrzydliwy kawał architektury".

Siła

Jeden z członków Tartarus, Zabójca Demonów Silver był stanie zamrozić całą Wioskę Słońca i ich mieszkańców a nawet samego Ognistego Smoka Atlasa Flame. Inny członek tejże gildii Jackal w pojedynkę wymordował wszystkich członków Magicznej Rady (z wyjątkiem Doranbolta) za pomocą kilku wybuchów. Według Cobry, wszyscy członkowie Tartarus są demonami z księgi Zerefa (oprócz Silvera który jest człowiekiem}, a najpotężniejszy z księgi: E.N.D. (którego pokonać nie mógł nawet potężny Król Ognistych Smoków, Igneel) jest mistrzem tej gildii.

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
Mard Geer TartarusKról PodziemiaBrakMartwy
SeilahDemonDziewięć Demonicznych BramPółaktywna
EzelDemonDziewięć Demonicznych BramMartwy
KeyesDemonDziewięć Demonicznych BramMartwy
KyôkaDemonDziewięć Demonicznych BramMartwa
TempesterDemonDziewięć Demonicznych BramMartwy
Crawford SeamMagBrakMartwy
Silver FullbusterMagDziewięć Demonicznych BramMartwy
Neo MinervaDemonBrakZdradziła
FranmalthDemonDziewięć Demonicznych BramNieznany
JackalDemonDziewięć Demonicznych BramNieznany
JiemmaDemonBrakNieznany
LamyDemonBrakNieznany
TorafuzarDemonDziewięć Demonicznych BramNieznany
YakdorigaDemonBrakNieznany

Ciekawostki

  • Tartarus – w mitologii greckiej najmroczniejsza i najniższa część krainy podziemia, w której przebywały dusze skazanych na wieczne cierpienie.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki