Fandom

Fairy Tail Wiki

Sugarboy (Ziemia)

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Sugarboy (シュガ-ボ-イShugābōi) jest ziemskim odpowiednikiem Sugarboya z Edolas.

Wygląd

Sugarboy jest wysokim, muskularnym mężczyzną. Ma blond włosy ułożone w stylu Elvisa Presleya, podobnie do Wakaby, w młodości i bokobrody podzielone na mniejsze paski bliżej szczęki. Ma kwadratową szczękę.

Ubiera się również w stylu króla rock&rolla. Nosi biało złoty kostium z frędzlami, przepasany czerwony pasek z klamrą z wzorem gwiazdy. Najważniejszymi częściami jego ubioru są ciemne okulary, przez które nie widać oczu. Jego górna część ubioru jest rozpięta i widać przez nią blond włosy na klacie pomagające mu w magii.

Zwykle nosi przy sobie drewnianą laskę przypominającą mikrofon

Osobowość

Sugarboy jest bardzo wesoły i towarzyski. Mówi slangiem młodzieżowym i często używa dziwnych określeń. Posiada ogromną pewność siebie, co często gubi go podczas walki. Często powtarza słowo "ostro!" i miewa fantazje dotyczące Graya co pokazał w odcinku "Labirynt Rapsodi". Lekceważy siłę innych i nadaje im przezwiska, jak Fullbusterowi : "Lodowy chłopiec". Prawdopodobnie żywi do maga lodu jakieś uczucia, gdyż kiedy Gray zabierał część zegara Sugarboy dodał, że z nim"jego serce".

Fabuła

Saga Klucz Rozgwieżdżonego Nieba

Sugarboy przybył do ruin kościoła Zentopii, by zdobyć część zegara. Najpierw nie mógł dostać się do odrębnego wymiaru, ale ułatwiła mu to grupa poszukiwawcza składająca się z Graya Fullbustera, Lyona Vastii i Juvi Lockser. Tam uwięził członka Lamia Scale i Wodną Kobietę, w swojej magii, sam, zaś pobiegł szukać części zegara. Przeszkodził mu Fullbuster, który później wraz z Juvią i Lyonem pokonał Sugarboya, zabierając przy tym część zegara i "serce" blondyna.

Magia i Umiejętności

Magia Zawołania Psów: Sugarboy używa tej magii dzięki swojemu mikrofonowi. Wystarczy, że krzyknie do mikrofonu, a z jego rękawów wylecą zielone gluty, nazywane przez niego "szczeniaczkami' lub "psami". Może je tworzyć kiedy zechce.

  • Ręka ze Śluzu: Sugarboy produkuje śluz, który łączy się tworząc rękę, która z wielką mocą uderza przeciwnika.
  • Śluzowa Przejażdżka: Sugarboy produkuje śluz, którego używa, by szybciej dostać się do wysokiego miejsca.
  • Gorący Śluz:

Walki

Więcej w Fandom

Losowa wiki