Fandom

Fairy Tail Wiki

Sugarboy

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Sugarboy jest z Edolas i jest Kapitanem Czwartej Dywizji Królewskiej Armii Edolas. Pracuje dla Fausta pomagając mu na różne sposoby, np. polując na gildię Fairy Tail.

Wygląd

Sugarboy.jpg

Pełny wygląd Sugarboy'a

Sugarboy jest wysokim mężczyzną o blond włosach i niebieskich oczach. Ma długie baczki ciągnące się do końca jego twarzy. Sugarboy ma włosy zaczesywane do tyłu, jednak nad czołem zostaje dużej objętości fryzura a'la Elvis Presley.

Osobowość

Sugarboy's Personality.JPG

Osobowość Sugarboy'a

Sugarboy może być postrzegany jako bardzo głupkowaty, nie tylko w wyglądzie, ale także osobowości. Może on drastycznie zmienić swój wyraz twarzy, co widać podczas walki z Grayem. Sugarboy potrafi robić różne dziwne rzeczy, nawet sam nie widząc, jak on to zrobił, jak na przykład poślizg w walce. Sugarboy może być postrzegany jako osoba dramatyzująca, jak wtedy gdy zobaczył, że Gray utworzył duplikat klucza. Sugarboy potrafi zachować powagę podczas spotkania z jego kolegami kapitanami i ma bardzo przyzwoite opinie.

Fabuła

Saga Edolas

Kiedy Erza nie jest w stanie do ekstreminacji Gildi Fairy Tail, Sugarboy przybywa na scenę. Komentuje, że Gildia porusza się wyjątkowo szybko, informuje Erzę, że skoro plan z Animą się udał, wszyscy Kapitanowie Armi są gotowi do powrotu do Królewskiego Miasta. Sugarboy informuje także Erzę o tym, że magowie z Ziemi i mieszczanie Magnolii są przemieniani w lacrimę. Erza cieszy się po usłyszanej wiadomości, wiedząc, że magia w Edolas przez jakiś czas będzie stabilna.

Erza i Sugarboy wracają do stolicy, aby podziwiać gigantyczną lacrimę wraz z 3 Kapitanem Armi, Hughes'em. Podczas spaceru i rozmowie o magicznej mocy i życia ludzi, spotykają z szefem sztabu Królewskiej Armi, Byro. Byro skarży się na Erzę, wytykając jej, że wciąż nie schwytała i wyeliminowała ostatniej nielegalnej Gildi w Edolas - Fairy Tail. Hughes i Sugarboy bronią Erzy w momencie, kiedy 1 Kapitan Armi Pantherlily przyjeżdża. Mówi Huges'owi i Byro, aby byli cicho, po czym wychodzi. Erza, nastrojowo komentując postawę Pantherlily, mówi innym, że nie jest

Magia i zdolności

Inne

Lot: Wydaje się, że Sugarboy ma zdolność do latania, lub przynajmniej szybowania. Ruch ten jest bardzo szybki, rywalizujuje z motocyklem Gray'a. Co ciekawe, Sugarboy sam stwierdził, że nie jest do końca pewien, jak to robi.

Mistrz Szermierki:

Broń

Magiczny Miecz: Rosa Espada: Magiczny miecz z róży w kształcie strażnika. Oprócz tego, że jest w stanie pociąć wrogów, ma specjalną zdolność, może zrobić coś miękkim i wiotkim.

Walki

  • wraz z Hughes'em kontra Natsu Dragneel, Gray Fullbuster i Lucy Heartfilia = NIE ZDEFINIOWANO
  • kontra Gray Fullbuster = PRZEGRANA

Ciekawostki

  • Jego imię to dosłownie "chłopiec cukru" (ang. sugar boy)

Więcej w Fandom

Losowa wiki