Fandom

Fairy Tail Wiki

Succubus Eye

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Succubus Eye Banner.png
Succubus Eye
Kanji

夢魔の眼(サキュバス・アイ)

Wymowa

Sakyubasu Ai

Symbol

Symbol Succubus Eye

Mistrz

Nieznany

Typ

Mroczna Gildia

Lokalizacja

Nieznana

Succubus Eye (夢魔の眼(サキュバス・アイ), Sakyubasu Ai) to Mroczna Gildia kontrolowana przez Tartarus, jedną z trzech Mrocznych Gildii z Sojuszu Balam. Jednak po ,,zwerbowaniu" Minervy Orlando, całą resztę gildii stanowiły małe, czarne kartki papieru, więc Succubus Eye prawdopodobnie przestało istnieć.

Lokalizacja i Budynek

Siedziba Sb.png

Siedziba Succubus Eye

Siedziba Succubus Eye położona jest w lesie, lecz oprócz tego nic więcej nie wiadomo o jej lokalizacji.

Budynek wydaje się być bardzo stary, obrasta go mech a nawet drzewa, których korzenie wrastają w dach budowli. Jest zbudowany w stylu średniowiecznym i w całości zrobiony z cegieł.

Siła

Niewiele wiadomo o Succubus Eye i jego sile. Jednak członkiem tej gildii jest Doriate, demon, który zdaje się pochodzić z Księgi Zerefa i Minerva Orlando, niegdysiejsza najsilniejsza członkini Sabertooth, byłej najsilniejszej gildii w Fiore. Jednakże, oprócz tamtej dwójki, pozostali członkowie nie posiadają takiej siły; nie potrafili wytrzymać Klątwy Wzmocnienia Kyouki, członkini Tartarus i drużyny tamtejszej gildii: Bramy Dziewięciu Demonów. W wyniku magii Kyouki członkowie gildii zostali zamienieni w małe czarne kawałki papieru.

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
DoriateMagBrakMartwy
Minerva OrlandMagBrakByła

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki