Fandom

Fairy Tail Wiki

Sting Eucliffe kontra Abyss Horn

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Sabertooth kontra Złodzieje biżuterii

Następna:

Yukino Aguria i Minerva Orlando kontra Nienazwana dziewczynka

Sting Eucliffe kontra Abyss Horn
Sting vs Crinch.png
Saga:

Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth

Miejsce:

Statek Allocer

Wynik:

Zwycięża Sting Eucliffe

Strony
Moce i Umiejętności

Sting Eucliffe

Abyss Heil

  • Walka wręcz

Crunch

Poniesione Szkody
  • Sting Euclifffe nie odnosi żadnych obrażeń
  • Członkowie Abyss Horn są średnio ranni
  [Źródło]

Sting Eucliffe kontra Abyss Horn to walka między magiem z gildii Sabertooth, Stingiem Eucliffe a członkami mrocznej gildii Abyss Horn. Rozgrywa się w spin-offie Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth.

Prolog

Sting po dowiedzeniu się o porwaniu Yukino od razu rusza jej na ratunek. Odnajduje ją w statku powietrznym Allocerze ratuje przed zmazaniem znaku gildii Sabertooth. Gdy słyszy od niej, że nie ma kluczy i nie może się bronić, ale chce przynajmniej ocalić swój znak gildii, mówi jej, że dobrze się spisała, a następnie wyzywa całą gildię do pojedynku, zapowiadając, że zniszczy wszystkich jej członków.[1]

Walka

Sting pokonuje członków Abyss Hore.png

Sting pokonuje członków Abyss Horn

Sting na samym początku jednym uderzeniem gromi grupę magów Abyss Horn. Szybko powala również resztę członków gildii. Wtedy do walki włącza się Crunch. Rzuca się na Stinga używając ataku Młot Pneumatyczny. Sting z łatwością paruje jego uderzenie, a następnie kontratakuje używając ataku Żelazna Pięść Białego Smoka, powalając go tym. Jednak Crunch jest zdolny wstać po tym ataku, a następnie aktywuje Allocer.[2]
Yukino ochrania Stinga.png

Yukino ochrania Stinga

Osłabiony chorobą lokomocyjną Sting nie jest w stanie się poruszyć. Crunch wykorzystuje tę okazję, żeby go zaatakować. Nie słucha sprzeciwów członków swojej gildii, którzy ostrzegają go, że może przy tym zranić Gwiezdnego Maga. Jednak on nie liczy się z tymi słowami. W końcu członkowie gildii Abyss Horn uciekają, bojąc się o własne życie. Nie będącego w stanie się ruszyć Stinga zasłania Yukino. Niedługo po tym broń strzela w magów z Sabertooth, ale wtedy to Sting zasłania Yukino i niszczy Starożytną Broń za pomocą ataku Święty Oddech Białego Smoka, aktywując równocześnie Smoczą siłę. W ten sposób kończy się pojedynek między nim a niezdolnym do dalszej walki Crouchem.[3]

Następstwa

Sabertooth zatrzymuje Cruncha i odbiera mu należące do Yukino klucze. Pojawia się Jason i zapowiada napisać artykuł o zwycięstwie Stinga, który koniec końców nie pojawia się w magazynie.[4]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth: Rozdział 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki