FANDOM

Moje modlitwy... by niczym anioł... zniknąć na niebie...

Sorano w Pamięć o Jellalu

Sorano Aguria, jest Niezależnym Magiem praktykującym Anielską Magię. Należała do Oración Seis, jednej z Mrocznych Gildi Sojuszu Balam pod pseudonim Angel (エンジェル Enjeru). Znajduje się w jej szeregach również w X791 roku, ale jako członek Odrodzonego Oración Seis. Jest również siostrą Yukino Agurii. Kiedy była młoda została porwana przez wyznawców Zerefa.

Wygląd

Angel - wygląd.png

Wygląd Angel w X791

Jak samo pseudonim wskazuje, strój Angel bazuje na postaci anioła. Ma krótkie, srebrne włosy przewiązane nad czołem granatową wstążką, zakończoną kokardami. Z głowy sterczy jej pojedynczy kosmyk, który wyglądem przypomina aureolę. Angel ma bardzo bladą skórę i czarne oczy. Ubiera się w sukienkę uszytą z białych piór ze skrzydłami na plecach, do czego zakłada długie, granatowe rękawiczki. Z przodu ma głębokie wycięcie, eksponujące jej biust. Dodatkowo na nogi zakłada niebieskie pończochy oraz buty z białymi piórami. Pod szyją jej ciało ozdabia tatuaż w kształcie skrzydeł.[1]

W X791 roku, włosy Angel są dłuższe, sięgają kości ogonowej. Nadal nosi granatową opaskę, "aureolę" na czubku głowy i tatuaż. Mimo upływu lat wciąż nawiązuje swoim strojem do anioła. Jej nowa sukienka bez ramiączek jest dłuższa i szersza, z tyłu znajduje się para skrzydeł, ale są znacznie mniejsze i sztywno skierowane na boki. Nie eksponuje już swojego ciała, które nabrało teraz zmysłowych kształtów. Rękawiczki zastąpiła długimi, szerokimi rękawami, a buty i pończochy jasnymi butami na obcasach.[2]

W sadze Tartarus Angel wraca do starego wyglądu sprzed przeskoku (a przynajmniej tak jest w mandze, w której nie było nigdy wydarzeń z Zentopią. Nie wiadomo, czy też w anime Angel wróci do poprzedniego wyglądu)

Osobowość

Angel, podobnie jak pozostali członkowie Oración Seis, jest bardzo pewna siebie, okrutna i ma sadystyczne zapędy. Uwielbia torturować swoich przeciwników. Duchy są dla niej tylko narzędziami, wobec których nie żywi żadnych uczuć. Zna je jednak dość dobrze, ponieważ wiedziała o relacjach, jakie łączyły Aquarius i Scorpio. Wynika to z chęci pełnej kontroli nad sytuacją.[3] Bezwzględnie bawi się ich uczuciami, co w konsekwencji doprowadza do ich zdrady.[4]

W X791 Sorano wyraża swoją niechęć do świata nazywając go brudnym i pełnym sprzeczności. Uważa także, że życie jako człowiek jest grzechem, ponieważ ludzie są istotami nieczystymi, nawet ona. W wyniku tego ma obsesję na punkcie aniołów, traktuje je jak istoty doskonałe. Jej obsesja wobec nich jest tak ogromna, że sama nie marzy o niczym innym jak o staniu się jednym z nich, nie dbając o to, co stanie się z jej życiem. Za jego cenę przyzwa swoje anioły, bo myśli, że stają się jednym, gdy to robi.

Historia

Sorano zawsze wspierała Yukino w dzieciństwie. Rodzice dziewczynek zawsze karcili Yukino, która zaczęła uważać się za bezużyteczną. Pewnego dnia grupa popleczników Zerefa zaatakowała jej rodzinę. Rodzice Sorano zostali zamordowani, a ona sama porwana. Jedynie jej siostrze Yukino udało się ujść z życiem.

Sorano protects Yukino-2-.png

Sorano staje w obronie Yukino

Angel w wieży niebios.jpg

Angel w Wieży Niebios

Po jej porwaniu Sorano została jednym z wielu niewolników, którzy zostali wykorzystani do budowy Systemu R. Angel była świadkiem próby wzniecenia buntu przez Erzę Scarlet i w tym momencie modliła się o to, by mogła odejść jako anioł. Później została odnaleziona przez Braina który nakazał jej opuścić wyspę i dołączyć do Oracion Seis wraz z Midnight'em, Hoteye, Cobrą i Racerem.

Sorano w końcu stała się Magiem Gwiezdnych Duchów. Odbierała klucze wszystkim pokonanym magom, aby zwiększać swoją moc. Podobny atak nastąpił, gdy na swojej drodze spotkała Karen Lilicę z Blue Pegasus. Niestety, Karen nie mogła przywołać żadnego ducha, bowiem Leo wciąż przebywał w świecie ludzi. Próbowała walczyć, jednak w końcu opuściły ją siły. Angel zabiła osłabioną Karen i odebrała jej klucze.

Fabuła

Saga Oración Seis

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Saga Tartarus

Angel faces Jellal.png

Angel atakuje Jellala

Sorano, wraz z resztą Oración Seis zostaje uwolniona z więzienia przez Cobrę. Kiedy stoi na nieznanym pustkowiu wraz z towarzyszami, spokojnie, lecz z niewielkim zaniepokojeniem patrzy na to jak Cobra powala Braina. Później, gdy członkowie Oración Seis dyskutują o tym co powinni zrobić, kobieta mówi, że chciałaby wziąć prysznic. Kiedy przed nimi pojawiają się Jellal Fernandes i Meredy z Crime Sorcière, Cobra informuje przyjaciół, że to ich pierwsza "robota" do wykonania. Gdy przed walką z Oración Seis, Meredy oferuje Jellalowi pomoc, mężczyzna odmawia, mówiąc, że sam sobie poradzi, co Angel uznaje za bardzo niegrzeczne. Przygotowując się do walki, Angel zauważa konformistyczne nastawienie Hoteye do Jellala i pyta mężczyznę, czy wciąż jest pod wpływem Nirvany, lecz on z uśmiechem odpowiada, że to jego prawdziwa osobowość. Po chwili kobieta dołącza do walki z Jellalem i atakuje go nienazwanym zaklęciem Anielskiej Magii. Po nazwaniu Angel jej prawdziwym imieniem "Sorano", Jellal z łatwością unika jej ataku, co bardzo ją rozczarowuje. W środku walki, gdy Fernandes zaczyna przegrywać, Angel komentuje, że to była dopiero rozgrzewka.

W pewnym momencie walki, kobieta ponownie atakuje Jellala swoimi aniołami. Kiedy jej towarzysze znów atakują Fernandesa, Angel krzyczy, że już nie mają łańcuchów, które by ich wiązały. Jednak, Jellal po uderzeniu Racera, stwierdza, że ich wolność jest fałszywa i, że zamierza pozbyć się ich ciemności, co bardzo zaskakuje Angel i pozostałych.

Oración Seis are trapped.png

Oración Seis otoczone przez Wielki Wóz Jellala

Angel jest później świadkiem powstania Zero, który rzuca się ku Jellalowi i pokonuje go jednym ciosem. Nawet po tym jak Fernandes przestaje się ruszać, Zero wciąż zaciekle go atakuje niszcząc jego ciało. Gdy z ciała mężczyzny nie zostaje nic, Angel patrzy na nie i cicho komentuje, że nie ma już śladu po niezależnym magu. Jednak wkrótce potem okazuje się, że wszystko co kobieta widziała było iluzją stworzoną przez Midnighta, którą Jellal dezaktywował raniąc swoje oczy. Gdy wszyscy zostają uwolnieni spod wpływu iluzji, zauważają zaczynające się tworzyć słupy światła. Zanim udaje jej się zareagować, ona, Racer, Cobra i Midnight zostają uderzeni przez Wielki Wóz. Powalona na ziemię Angel i jej towarzysze nie mają czasu by kontratakować, gdyż Jellal kontynuuje atak używając Semy, tym samym ostatecznie pokonując Oración Seis. Leżąca na ziemi, pokonana Angel pyta Jellala czy zamierza spowrotem wtrącić ich do więzienia, lecz ku jej zaskoczeniu Fernandes odpowiada przecząco, dodaje również, że chce aby członkowie Oración Seis dołączyli do jego gildii, Crime Sorcière i razem z nim pokonali Zerefa.

Saga Imperium Alvarez

Magia i Umiejętności

Gate of the Scorpion Key.gif

Angel przywołuje Scorpio

Magia Gwiezdnych Duchów: Magia ta pozwala Angel na przywoływanie Gwiezdnych Duchów posługując się kluczem otwierającym odpowiednie bramy. Po przywołaniu ducha, Klucz rozbłyska złotym światłem.[5] Zna osobowość i relacje łączące Duchy, co daje jej przewagę w walce, np. po przywołaniu przez Lucy Heartfilię Aquarius, ta wiedząc o jej chłopaku, przywołuje Scorpio, co zaskutkowało opuszczeniem przez duchy pola walki i udaniem się na randkę.[6]

  • Wielokrotne Przywołanie: Posiada umiejętność przywołania jednocześnie dwóch Gwiezdnych Duchów.[7]
Barakiel.gif

Angel przywołuje Barakiela

Anielska Magia: Chociaż właściwości tej magii nie są do końca znane, to wiadomo, że do rzucania zaklęć Angel wykorzystuje monety. Wiedome jest że każde przywanie anioła skraca jej życie i jak ona to mówi przybliża do stania się prawdziwym aniołem.[2]

W sadze Tartarus Angel przyzwała stado małych aniołów bez używania monet, więc możliwe, że korzystanie z tej magii nie wymaga monet.

  • Barakiel: Za pomocą trzech magicznych złotych monet, których koszt wynosi 30, Angel przywołuje Barakiela, białego anioła o trzech głowach, dwóch wielkich skrzydłach i szerokich ramionach. Posiada on umiejętność wypełnienia przestrzeni niszczycielskim światłem.[2]
  • Anioł z Młotem: Za pomocą dwóch złotych magicznych monet, których koszt wynosi 20, Angel przywołuje umięśnionego anioła z brodą, trzymającego w jednej ręce wielki złoty młot.[8]
  • Shamsiel: Za pomocą czterech magicznych złotych monet, których koszt wynosi 40, Angel przywołuje anioła wyglądającego jak przerośnięte niemowle z kamienia. Anioł ma we włosach dwie spinki o wyglądzie świnek, z których bije potężne światło.
  • Raguel: Za pomocą dziesięciu magicznych złotych monet, których koszt wynosi 100, Angel przyzywa anioła o pięciu głowach, z czego każda trzyma przy ustach trąbkę. Anioł używa Magii dźwięku, a po zniszczeniu zmienia się w skupisko żywych flaków, które próbowały pochłonąć Angel, którą przed tym uratował Gray.[9]
  • Pożerające Anioły: nienazwane zaklęcie. Podczas walki z Jellalem Angel przywołała hordę aniołów przypominających uskrzydlone szczęki. Z jej wypowiedzi można wywnioskować, że anioły te są w stanie pożerać przeciwnika razem z kośćmi. Angel do przywołania ich nie użyła monet.[10]

Zwiększona Wytrzymałość: Mimo przyjęcia na siebie Uranometrii, Angel zdołała wstać, po czym próbowała kontynuować walkę.[11]

Zdolność Walki Wręcz: Angel wykazała się także pewnymi umiejętnościami walki wręcz, np. podczas starcia z Lucy uderzyła ją otwartą dłonią na tyle mocno, że ta padła na ziemię.[12]

Sześć Modlitw: Zniknąć niczym anioł na niebie: Gdy Angel była jeszcze małą dziewczynką w Wieży Niebios często wpatrywała się w niebo, podziwiając ptaki. Przez to właśnie zapragnęła zostać aniołem, który mógłby latać po niebie i zniknąć.

Wyposażenie

Złote Klucze:

Srebrne Klucze:

  • Caelum: Duch, który może dowolnie zmieniać swoją formę na działo lub miecz.[13][14] Jako jedyny nie wszedł w posiadanie Lucy. (kiedyś)

Monety

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 133, strona 19
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Anime Fairy Tail: Odcinek 140
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 143, strony 6-8
  5. Anime Fairy Tail: Odcinek 58
  8. Anime Fairy Tai: Odcinek 141
  9. Anime Fairy Tail: Odcinek 148

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Członkowie Oración Seis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki