Fandom

Fairy Tail Wiki

Sol

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Sol (ソル, Soru) jest byłym magiem Klasy-S nieistniejącej już gildii Phantom Lord, a także byłym członkiem jej najsilniejszej drużyny - 4 Żywiołów. Jego żywiołem jest ziemia.

Wygląd

Wygląd Sol.png

Wygląd Sola.

Sol ma wygląd chudego człowieczka z zielonymi, sterczącymi włosami i takim samym cienkim wąsikiem. Ubiera się w garnitur z finezyjnym kołnierzem, a na oku ma monokl.

Lokalizacja znaku gildii jest nieznana.

Osobowość

Sol jest małym i okrutnym człowieczkiem cały czas powtarzającym "Non, non, non". Podczas walki jest bezwzględny i nie zawaha się użyć najbardziej niecnych zagrywek by pokonać przeciwnika, tak jak było w przypadku Elfmana, kiedy posłużył się wizją jego siostry by go osłabić i pokonać.

Jednakże w gruncie rzeczy jest tchórzem i gdy spotyka silniejszego od siebie, będzie robić wszystko by się uratować.

Fabuła

Saga Phantom Lord

Magia i Umiejętności

Magia Ziemi: Magia ziemi umożliwia Solowi nie tylko wytwarzanie potężnych ataków bazujących na tym żywiole, ale również podróżowanie we wnętrzu ziemi i przekształcanie się w nią.

  • Piaskowy Taniec (fr./ang. Sable Dance): Atakuje za pomocą wiru z piasku.
  • Kamienny Koncert (fr. Roche Concerto): Atakuje przeciwnika szybko poruszającymi się kamieniami.
  • Gipsowa Sonata (fr. Platre Sonata): Sol tworzy gigantyczną pięść, którą kieruje w przeciwnika, podobno to jego najpotężniejszy atak.
  • Podziękowanie Za Życie (ang./fr. Merci la Vie): Sol zmienia przeciwnika w kamień.

Ekwipunek

Ciekawostki

  • Sol po francusku to ziemia, ale po hiszpańsku, portugalsku i szwedzku - słońce.
  • Sol ma tik. Ciągle powtarza "non, non, non."

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki