Fandom

Fairy Tail Wiki

Smok

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Smoki (ドラゴン, Doragon) to niesamowicie silne i inteligentne istoty żyjące na Ziemi.

Historia

Odcinek 123 - Warren trzyma Historię Smoka.png

Książka na temat Smoków - Historia Smoka

Ponad 400 lat temu, smoki były władcami ziem i traktowały ludzi jako jedyne źródło pożywienia. Pewnego dnia, pewien smok zaproponował rozejm między ludźmi a Smokami, wierząc, że mogą żyć w harmonii. Niedługo potem rozpętała się wojna między obiema frakcjami: Smokami-tradycjonalistami i Pro-Ludzkimi Smokami. Ostatecznie Smoki z frakcji Pro-ludzie nauczyły niektórych ludzi Magii Zabójcy Smoków i poprosiły ich o przyłączenie się do wojny. Szala zwycięstwa szybko przechyliła się na stronę Pro-ludzką. Jednakże jeden błąd został przeoczony i wkrótce jeden z Zabójców Smoków zabijał stworzenia po stronie wroga, a także swoich smoczych sojuszników, kąpiąc się w ich krwi. Zdarzenie to później nazwano Festiwalem Króla Smoków. Fakt ten, jak i pomoc Mrocznego Maga, Zerefa spowodowały, że Acnologia stał się Czarnym Smokiem, a potem Królem Smoków. Wszystkie inne fakty i opowieści o smokach zostały zebrane w jednej książce o nazwie Historia Smoka. Jedna z wymienionych tam historii opowiada o smoku, który podobno zniszczył cały kraj.[1]

7 Lipiec X777

W dniu 7 lipca X777 roku, wszystkie smoki zniknęły jednego dnia i udały się do niezidentyfikowanego, bezludnego regionu z nieznanych powodów.[2]

Osobowość

Smoki to istoty obdarzone wybitną inteligencją i dużą mądrością. Zazwyczaj nie interesują ich sprawy ludzi, więc ci myślą, że ich istnienie to tylko wymysł. Jednak i od tego zdarzają się wyjątki, a są nimi Zabójcy Smoków. Są to dzieci, które odnalezione w dzieciństwie przez Smoki i zostały przez nie wychowane. Przejmują one od swych "rodziców" typowo "smoczą" budowę ciała.

Magia i Umiejętności

Wszystkie smoki określane są jako istoty destrukcyjne, których magia ma za zadanie tylko sianie chaosu i destrukcji. Wydaje się, że każdemu smokowi przyporządkowany jest jeden z żywiołów i tak jak w przypadku Zabójców, jego otacza on całe jego ciało, jak np. ogień w przypadku Igneela.

Ich magiczna moc jest niewyobrażalna. Nawet najpotężniejszy członek gildii Fairy Tail, Gildartz Clive, nie stanowił żadnego wyzwania dla Czarnego Smoka. Jedynymi istotami, które są w stanie przeciwstawić się tej rasie są Zabójcy Smoków, specjalni magowie, którzy posiadając "smoczą budowę" są im w stanie się przeciwstawić.

Znane smoki

Nazwa Tytuł Wychowanek Status
AcnologiaCzarny Smok
Czarny Smok Apokalipsy
Król Smoków
BrakAktywny
Irene BelserionKrólowa SmokówBrakMartwa
Atlas FlameOgnisty Smok
Wieczny Płomień
BrakMartwy
BelserionSmok CnotyBrakMartwy
GrandeeneyNiebiański SmokWendy MarvellMartwa
IgneelOgnisty Smok
Król Ognistych Smoków
Natsu DragneelMartwy
Kamienny SmokBrakBrakMartwy
LeviaBrakBrakMartwy
MetalicanaŻelazny SmokGajeel RedfoxMartwy
MotherglareBrakBrakMartwy
Mroczny SmokBrakBrakMartwy
Scissor RunnerBrakBrakMartwy
SkiadrumCienisty SmokRogue CheneyMartwy
WeisslogiaBiały SmokSting EucliffeMartwy
ZirconisJadeitowy SmokBrakMartwy
Zirconis (Dusza)Jadeitowy SmokBrakMartwy

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 253, strona 19

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki