Fandom

Fairy Tail Wiki

Smocza Wojna Domowa

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Następnie:

Stworzenie Nirvany

Dragon vs. Dragon.png
Smocza Wojna Domowa
Lokalizacja:

Ziemia

Data:

X300

Uczestnicy:

Smocza Wojna Domowa to wojna, która miała miejsce 400 lat temu, pomiędzy Smokami i Smoczymi Zabójcami.

Prolog

The Kings flying freely.png

Smoczy Królowie

Około czterysta lat temu, Smoki były władcami świata. Ludzie stanowili dla nich pokarm, podczas gdy one, wolne, przemierzały niebiosa, ziemie i morza. Aczkolwiek, pewien Smok sprzeciwił się takiemu stanu rzeczy. Pragnął żyć z ludźmi w pokoju. Wkrótce wybuchła wojna pomiędzy Smokami które popierały tą ideologię a Smokami które sprzeciwiały się jej. Zirconis popierał ówczesny porządek.[1]

Wojna

Acnologia as a Human.png

Acnologia, Smoczy Zabójca

Smoki szerzyły chaos, a wojna utknęła w martwym punkcie. Smoki które walczyły o dobro ludzi wprowadziły w życie ryzykowny plan. Zaczęły nauczać ludzi magii umożliwiającej zabijanie Smoków, tworząc tym samym Smoczych Zabójców. Szala zwycięstwa przechyliła się na stronę zwolenników pokoju. Jednakże, Smoki nie zdały sobie sprawy jaką mocą obdarzyły swoich sprzymierzeńców.[2]

Zafascynowani swoimi umiejętnościami, Smoczy Zabójcy zaczęli mordować swoich smoczych towarzyszy. Wśród nich, znalazł się jeden który kąpał się w krwi Smoków, tak długo, aż sam stał się jednym z nich. Mianował się Królem Smoków i został zapamiętany jako Czarny Smok, Acnologia.[3]

Następstwa

Szczegóły następstw tego zdarzenia są, w tej chwili, nieznane.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 301, Strony 9-10

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki