Fandom

Fairy Tail Wiki

Sherry Blendy

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij

Sherry Blendy jest jednym z magów Lamia Scale i członkinią Drużyny Lyona.

Wygląd

Początkowo poznajemy Sherry jako słodką dziewczynę z różowymi kucykami i niebieskimi oczami. Ubierała się w niebieskie sukienki z koronkami i czarnymi pończochami.

Później w sadze Oracion Seis pojawia się ponownie jako członkini gildii Lamia Scale. Ubiera się inaczej, znacznie dojrzalej. Nosi długą sukienkę i rozpuszczone włosy. Podobno zmiana wyglądu, była podyktowana chęcią uczczenia swoich 17 urodzin.

Lokalizacja znaku gildii jest nieznana.

Sherry Anime.jpg

Poprzedni wygląd Sherry

Osobowość

Najbardziej znaną cechą Sherry jest jej uwielbienie w stosunku do Lyona, darzyła go olbrzymim uczuciem i za wszelką cenę pragneła zostać taką kobietą, w której on się zakocha. Gdy Lyon "umarł", szok po jego stracie był tak wielki, że gotowa była zabić wszystkich członków Fairy Tail w ramach zemsty. Jednak po zakończeniu misji poczuła bliższe uczucia do Rena, a po przeskoku 7 lat jest z nim zaręczona.

Mój cel? Stać się kobietą, którą Lyon-sama będzie pożądał!

Motto Sherry

Jest bardzo zazdrosna o urok osobisty Lucy, uważa, że jest dużo słodsza i śliczna niż ona. Pomimo jej niechęci, udowodniła, że jednak jest ona dla niej ważna, gdy stwierdziła, że nie chciałaby, że coś jej się stało, ponieważ nie miałaby z kim rywalizować.

Według jej Karty Gildiowej, Sherry lubi miłość, a nie lubi wody.

Historia

Rodzina Sherry zginęła podczas ataku Deliory na jej rodzinne miasto. Sherry szukała zemsty. Wkrótce dołączyła się do Lamia Scale, jednakże odeszła z gildii, by pomóc Lyonowi Bastia w jego celu. Przewieźli Deliore na wyspę Galuna, po czym razem z nim przygotowała Księżycowe Krople, by roztopić wieczny lód, który go otaczał. Jednakże, jak już wiemy w realizacji celu przeszkodziła im Drużyna Natsu.

Po sadze Wyspy Galuna, wróciła już razem z Lyonem do gildii. Razem z Jurą zostali wybrani jako reprezentacja Lamia Scale, w ataku na Oracion Seis.

Magia i Umiejętności

Rock.jpg

Lalka Kamienna

Magia Sherry to tzw. Zabawa Lalkami, forma magii kontrolnej. Umożliwia one jej pełną kontrolę nad obiektami, które nie są ludźmi, w tym Gwiezdnymi Duchami.

Zaklęcia:

  • Zabawa Lalkami: Lalkarz: Przejmuje kontrolę nad każdym obiektem, który nie jest istotą ludzką.
  • Zabawa Lalkami: Drewniana Lalka: Przejmuje kontrolę nad drzewem
  • Zabawa Lalkami: Kamienna Lalka: Tworzy lalkę z kamieni
  • Zabawa Lalkami: Dywanowa Lalka: Na przywitanie Lucy, przejęła kontrolę nad dywanem, na którym ona stała
  • Zabawa Lalkami: Błotna Lalka: Tworzy lalkę z błota

Główne Walki

Ciekawostki

  • Razem z pozostałymi członkami swojej drużyny pojawiła się na okładce Tygodnika "Czarodzieja".
  • Jej imię i nazwisko może pochodzić od trunku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki