Fandom

Fairy Tail Wiki

Sherria Blendy

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Share

Sherria Blendy (シェリア・ブレンディ, Sheria Burendi) jest byłą Zabójczynią Bogów, członkinią gildii Lamia Scale. Jest także kuzynką Sherry.

Wygląd

Sherria jest uroczą młodą dziewczyną, niezwykle podobną do kuzynki. Ma szaro-niebieskie oczy i jest powszechnie postrzegana jako nieco naiwna i pełna nadziei. Jej różowe włosy związane są w dwa krótkie kucyki z pomarańczowymi kokardami. Nosi mini spódniczkę, jasnoróżową bluzkę bez rękawów z ciemnoniebieskim środkiem i kołnierzem, przy którym związana jest kolejna pomarańczowa kokarda, która obejmuje jej szyję i zwisa do połowy klatki piersiowej. Ma także długie rękawiczki. Na górnej części jej oddzielnych rękawów, zaczynających się od końca ramion, nosi małe pomarańczowe kokardki, związane wokół ręki. Na bluzce, w części obejmującej jej prawą pierś, widnieje różowy znak w kształcie "X", zaś na lewej serce. Nosi ciemne podkolanówki oraz długie buty, sięgające do połowy jej łydek.[1]

Osobowość

Sherria jest typową "Dojikko", bardzo niezdarną i słodką dziewczynką, która często się potyka na równym podłożu. Wydaje się również zdecydowanie prosić o coś Mistrza Gildii Lamia Scale. Za każdym razem kiedy się potknie, denerwuje się i przeprasza za to Lyona oraz boi się, gdy Toby krzyczy na nią z tego powodu. Twierdzi, że jej "miłość" nie jest jeszcze na tym samym poziomie co jej kuzynki.[2] Zdaje się także dbać o Lyona i jest zła, kiedy przybywa Juvia, myśląc, że jest w nim zakochana, gdy w rzeczywistości jest odwrotnie.[3]

Z jej Karty Gildii można się dowiedzieć, że lubi miłość, ale nie lubi pikantnych potraw.

Historia

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Sherria pojawia się na arenie Wielkiego Magicznego Turnieju wraz z pozostałymi członkami Drużyny Lamia Scale. Ooba Babasaama jest wściekła na swoich Magów za to, że zajęli dopiero czwartą pozycję, ale dziewczyna próbuje ją uspokoić i bierze całą winę na siebie. Uważa, że to przez jej niezdarność stracili możliwość szybszego ukończenia eliminacji.[4] Kiedy Mato wyjaśnia, że konkurencją pierwszego dnia turnieju będzie "Ukrycie", Sherria chce wziąć w niej udział, twierdząc, że jej niski wzrost będzie dodatkowym atutem, jednak zamiast niej idzie Lyon.[5]

Trzeciego dnia Turnieju, podczas walk, Sherria zostaje wybrana do czwartego i ostatniego starcia tego dnia z Wendy Marvell z Drużyny Fairy Tail A. Mówi wszystkim, że postara się być jak najlepsza, po czym potyka się na wejściu na arenę, wywołując śmiech u publiczności. Wendy pyta ją następnie, czy nic jej nie jest i kończy tym samym upadkiem. Podczas gdy tłum dalej się śmieje, Wendy i Sherria życzą sobie nawzajem dobrej walki.[6]

Sky God's Dance.png

Chelia atakuje Wendy

Sherria ufnie patrzy na Wendy, która za pomocą ruchów dłoni inicjuje pierwszy atak, jednak Sherria unika go za pomocą własnej Magii, uderzając nią przy tym Wendy. Wyzwala duże ilości ciemnego wiatru, co szokuje nie tylko Wendy, ale też członków publiczności, która szybko zdaje sobie sprawę, że typ Magii obu dziewczyn jest do siebie podobny. Podczas gdy Wendy jest rozproszona, starając się uniknąć niespodziewanego ataku, Sherria pojawia się tuż przed nią i uderza ją kolejnym atakiem, a gdy zamierza znów zaatakować, Wendy powstrzymuje ją własnym zaklęciem. Po serii ciosów obu dziewcząt, Wendy spada na ziemię, a Sherria objawia się jako Niebiański Zabójca Bogów.

473px-Chelia survives Sky Drill.png

Wyleczona Chelia po ataku Niebiańskiego Wiertła

Widząc ranną Wendy, Sherria nagle ją przeprasza i pyta, czy wszystko z nią w porządku, jednak Wendy mówi jej, że to w końcu walka. Sherria znów zmienia swoją osobowość w nieco szaloną i ponownie ostro atakuje Wendy. Po krótkiej przerwie, w której obie dziewczyny jedzą otaczające je powietrze w celu odzyskania sił, Wendy uwalnia Lśniącą Falę: Niebiańskie Wiertło, potężny atak, który powala Chelię na ziemię. Gdy Wendy wierzy, że wygrała tę bitwę, Sherria ponownie wstaje, a rany jakie zostały jej zadane po tym ataku całkowicie zniknęły. Wendy patrzy na nią zszokowana, a Sherria pyta ją, czy dobrze się czuje i czy nie chciałaby się poddać. W tym samym czasie Sherria jest śledzona przez Jellala siedzącego na widowni, który zastanawia się, czy dziewczyna ma jakieś powiązania z Zerefem i czy jej Magia jest tą, której szuka Crime Sorcière.[7]

640px-Chelia becomes friends with Wendy.png

Chelia pyta Wendy, czy zostanie jej przyjaciółką

Sherria pyta Wendy, dlaczego po prostu nie zrezygnuje, stwierdzając, że nie lubi walczyć, jednak uważa również, że miłość nie istnieje w jednostronnej walce, ponieważ zwycięzca jest już jasny. Mówi jej, że poddanie się to nic złego, jednak Wendy niechętnie decyduje, że nie może tego zrobić. Sherria jest w szoku, kiedy przeciwniczka mówi jej, aby uderzyła w nią z całą swoją mocą. Dziewczyna zgadza się i przygotowuje atak. Mówi Wendy, że jej silne uczucia zostaną jej odebrane całą siłą. Sherria atakuje swoim najsilniejszym atakiem, który ku zaskoczeniu wszystkich nie trafia Wendy. Okazuje się, że jej przeciwniczka musiała zwiększyć jej siłę, usuwając jej zmęczenie za pomocą leczenia Magii Smoczego Zabójcy, przez co pęd Sherii był za duży, a jej atak przedobrzył.[8] Wendy zamierza kontratakować i udaje jej się uderzyć Sherrię, jednak bez znacznych efektów. Dziewczyny zaczynają się nawzajem kopać. Bitwa ciągle się toczy i żadna ze stron wydaje się nie mieć przewagi. Ograniczony czas walki kończy się, przez co dziewczynki remisują. Spocona i posiniaczona przez bitwę Sherria pyta Wendy, czy bardzo ją boli. Smocza Zabójczyni mówi jej, że to nic takiego. Następnie za pomocą swojej Magii leczy Wendy. Po opatrzeniu ran, Sherria pyta swoją przeciwniczkę, czy zostaną przyjaciółkami, na co ona chętnie się zgadza.[9]
640px-Chelia falls out of the sphere.png

Chelia wyrzucona z Bitwy Morskiej

Następnego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego, Sherria zgłasza się do uczestnictwa w konkurencji czwartego dnia, Bitwy Morskiej. Rywalizacja polega na jak najdłuższym utrzymaniu się w ogromnej kuli wody, unikając i atakując przeciwników. Sherria wchodzi do zbiornika, mówiąc, że da z siebie wszystko. Początkowo wydaje się być odstraszona przez Lucy, która wzywa Aquarius, jednak jej pewność siebie szybko powraca, gdy Juvia usuwa Gwiezdnego Ducha. Po tym zdarzeniu, Sherria pędzi w stronę Risley Law i próbuje ją zaatakować, jednak ona wykorzystuje swoją Zmianę Grawitacji, aby uniknąć ciosu. Chociaż stara się z całych sił, dziewczynka zostaje wyrzucona z wody przez jedno z zaklęć Juvii. Zauważa, że w wodzie nie mogła uwolnić swoich pełnych mocy, tak, jak mógł to zrobić Mag Fairy Tail.[10]

Po konkurencji, Sherria biegnie wraz z resztą pomóc rannej Lucy.[11] Później Wendy wspomina, że Sherria bardzo pomogła Lucy, udzielając jej pierwszej pomocy.[12]

Saga Tartarus

Saga Avatar

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Zwiększona wytrzymałość: Sherria posługiwała się bardzo potężną magią, dlatego musiała wytrzymywać jej siłę. Sherria wiele razy wytrzymała ataki Wendy podczas walki. W dodatku bez większych obrażeń. Nie było widać po niej również zmęczenia.

Zwiększona zwinność: Podczas walki Sherria umie dobrze unikać ataków. Nie oznacza to jednak, że poza walką też tak jest, otóż Sherria jest troszkę niezdarna. Skacze na bardzo duże wysokości.

Była magia i umiejętności

Sky God's Boreas.gif

Magia Niebiańskiego Zabójcy Bogów

Magia Niebiańskiego Zabójcy Bogów (天空の滅神魔法, Tenkū no Metsujin Mahō): Podczas walki Shierrii z Wendy Marvell, dziewczyna korzysta z Magii Niebiańskiego Zabójcy Bogów, pozwalającej jej korzystać z ciemnego wiatru.[13] Jest również w stanie spożywać otaczające ją powietrze w dowolnej postaci, aby uzupełnić swoją utraconą siłę i magiczną moc. W przeciwieństwie do Magii Niebiańskiego Zabójcy Smoków, Sherria potrafi również uleczyć własne ciało z wszelkich ran w bardzo szybkim czasie, za to nie może regenerować utraconej energii magicznej. Dziewczyna po skorzystaniu z trzeciego źródła magii, zaproponowanego przez Ultear Milkovich straciła umiejętność posługiwania się magią.

  • Boreasz Niebiańskiego Boga (天神の北風 [ボレアス], Tenjin no Boreasu): Sherria tworzy wokół dłoni dwa strumienie ciemnego wiatru, które kręcą się wokół własnej osi. Następnie zaklęcie zostaje rzucone w stronę przeciwnika, generując duży czarny huragan.[14]
  • Taniec Niebiańskiego Boga (天神の舞, Tenjin no Mai): Sherria tworzy wokół dłoni dwa strumienie ciemnego wiatru, a następnie wysyła wirującą spiralę w kierunku celu, wysyłając go na daleką odległość.[15]
Sky God's Bellow.gif

Wycie Niebiańskiego Boga

  • Sekretna Technika Niebiańskiego Boga (滅神奥義, Metsujin Ōgi):
    • Niebiańskie Zgromadzenie Chmur (天ノ叢雲, Amatsu no Murakumo): Sherria gromadzi ciemny wiatr wokół dłoni, który następnie otacza jej ciało, tworząc pierzaste powietrze w kształcie płatków róż, które następnie wysyła w stronę przeciwnika w postaci skrzydeł. Kilku towarzyszy Chelii wierzyło, że ten czar jest wystarczająco silny, aby zabić Wendy. Nawet Erza Scarlet i Jellal Fernandes, dwóch potężnych magów, byli zszokowani potencjałem magicznym tego zaklęcia.[17]

Unison Raid

Ciekawostki

Atak
3/5
Obrona
3/5
Szybkość
2/5
Inteligencja
4/5
"Dojikko"
6/5
  • W 32 Tomie, w dodatkowej treści, Mashima zamieścił statystyki bojowe 31 z 40 zawodników w Wielkim Turnieju Magicznym w roku X791. Statystyki te jednak nie były tworzone z punktu widzenia autora, ale z perspektywy reportera Tygodnika "Czarodziej" Jasona. Wyjaśnia to, dlaczego niektórych statystyk brakuje i dlaczego inne są niedokładne. Według Jasona z Tygodnika "Czarodziej", statystyki Sherria podczas jej udziału w Wielkim Turnieju Magicznym w X791 roku wyglądają następująco:[18]

Walki i wydarzenia

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 291, strona 4
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 267, strony 13-14
  18. Specjalny Fairy Tail: Przewodnik Wielkiego Turnieju Magicznego

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki