Fandom

Fairy Tail Wiki

Shagotte

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Shagotte jest aktualną królową Exceedów, zwaną przez nich "Bogiem".

Wygląd

Shagotte's one wing.jpg

Jedno Skrzydło Shagotte

Początkowo jej wygląd nie był ujawniony. Królowa pojawiała się tylko wymieniona przez Nadiego. Pojawia się osobiście dopiero po przybyciu do Extalii Wendy i Charle. Okazuje się, że tak naprawdę ma wygląd drobnego kotka o białym futerku i z kropkami wokół oczu. W przeciwieństwie do pozostałych Exceedów, Shagotte ma tylko jedno skrzydło.

Osobowość

Charle and Shagotte copy.jpg

Shagotte tuli do siebie córkę

Shagotte, wbrew temu jak nakreślają jej osobę jej poddani, jest bardzo cicha i spokojna. Jest pełna empatii, bardzo troszczy się o swój lud, pomimo błędów jakie popełnia. Trochę naiwnie chciałaby uchronić ich przed wszelkim złem, co jest oczywiście niemożliwe...

Pomimo tego, że jest bardzo dumna, potrafi przyznać się do pełnionego błędu i ponieść jego konsekwencje nawet jeśli skutkiem tego będzie śmierć.

"Królowa" to tylko tytuł. Tak naprawdę dla każdego rodzica jego dziecko jest najważniejsze

Shagotte o wysłaniu Charle do Earthland

Zdaje się, że bardzo pokochała Charle i pomimo tego, że jest królową, uczucia macierzyńskie często w niej zwyciężają.

Historia

Sześć lat wcześniej, Shagotte miała wizję zniszczenia Extalii. Przerażona tą perspektywą postanowiła uratować życie przynajmniej setce dzieci ze swojego kraju i wysłać je do Earthland, równoległego świata. By nie wzbudzać paniki, ogłosiła, że robią to by zabić potwory zwane Zabójcami Smoków...

Fabuła

Saga Edolas

Magia i Umiejętności

Aera (翼 Ēra): Królowa posiada tylko jedno skrzydło, więc jej lot jest dosyć niezdarny i na ogół potrzebuje pomocy osoby trzeciej.

Przewidywanie Przyszłości: Shagotte ma unikalną zdolność podglądania przyszłych wydarzeń w pojawiających się w jej umyśle wizjach.

Ciekawostki

  • Według Nichiyii, zapach królowej jest bardzo elegancki.
  • W przeciwieństwie do reszty Exeed'ów, Shagotte ma za mało mocy magicznej, żeby mieć oba skrzydła.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki