FANDOM

Shô jest przyjacielem Erzy z dzieciństwa, poznali się jako niewolnicy zmuszani do budowania Wieży Niebios. Jako, że jest najmłodszy z grupy, jest on najbardziej wrażliwy na to, co dzieje się wokół niego. Jest również najbliższy Erzie, nazywa ją "nee-san" (starsza siostra).

Wygląd

Gdy jest pokazany po raz pierwszy ma na sobie kamizelkę z żółtymi guzikami. Później widzimy go w długim, czerwonym płaszczu z kołnierzem. Ma dość mały tatuaż na podbródku i kolczyk w lewym uchu.

Osobowość

W dzieciństwie, pokazane jest jak dużo płacze będąc jednym z tych którzy planowali ucieczkę, jednak nie potrafił się do tego przyznać, w wyniku czego Erza traci oko. Ma nietypową osobowość, pokazuje, że jest nieco szalony gdy na początku chce się zemścić na Erzie. Później jednak jest on bardzo opiekuńczy, dba o "starszą siostrę".

Historia

Młody Shô.jpg

Młody Shô.

Shô był jednym z dzieci, które zostały porwane i zmuszane do budowania Systemu-R, inaczej zwanego Rajską Wieżą (Wieżą Niebios). Tam zaprzyjaźnił się z Erzą, Jellalem, Wallym, Millianną i Simonem, z którymi razem przetrwał okrutne traktowanie porywaczy.[1] Pewnego dnia Erza zdecydowała, że nadszedł czas na rewanż i zainspirowała pozostałych niewolnikach do wzniecenia buntu.[2] Pomimo pewnych poświęceń, rebelianci odnieśli zwycięstwo i byli gotowi opuścić wyspę na dobre.[3] Jednak Jellal, uległ "praniu mózgu" przez "Zerefa", którym w rzeczywistości była Ultear,[4] zniszczył statek, którym uciekinierzy mieli odpłynąć z wyspy i utrzymywał, że planem Erzy było przekonanie Sho i pozostałych do dokończenia budowy wieży.[5] Po ośmiu latach wieża zastała ukończona.[6]

Fabuła

Magia i Umiejętności

Magia Kart: Shô wykorzystuje swoją magię do uwięzienia ludzi w innym wymiarze, zmieniając ich w karty.[7]

  • Karta Wymiaru.: Shô używa kart, by umieścić ludzi w innych wymiarach. Ci jednak mogą oddziaływać na świat zewnętrzny. Jeden z uwięzionych przeciął liny, którymi związana była Lucy. Erzie także udało się wydostać po tym, jak Ikaruga zrobiła nacięcia na karcie. [8]
  • Karty Pociski: Shô rzuca kartami w przeciwnika, które mnożą się i zmieniają się w pociski.[9]

Główne Walki

Ciekawostki

  • W anime, jego kolczyk ma kształt kryształu, a nie krzyża.[10][11]
  • W bliżej nieokreślonym czasie spotkał się z Caną, którą nauczył zaklęcia Karty Wymiaru. Cana, wspominając o tym, określiła go jako "ciemnoskórego przystojniaka".

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Chapter 77, Pages 19-20
  4. Fairy Tail Manga: Chapter 102, Page 19
  7. Fairy Tail Manga: Chapter 85, Page 9
  9. Fairy Tail Manga: Chapter 90, Page 13
  10. Fairy Tail Manga: Chapter 75, Page 24
  11. Fairy Tail Anime: Episode 33

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki