Fandom

Fairy Tail Wiki

Serena

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Serena (セレナ Serena) jest jednym z asystentów Rady Magii i jednym z dwóch strażników, którzy pilnowali Jellala Fernandesa.

Wygląd

Serena jest stworem z wyglądem przypomina człowieka żabę jest jednym z niższych w pośród Rady. Kolor skóry jest jasny zielony z ciemniejszymi i większymi plamkami z tyłu głowy zachodzące na boki w górnej części twarzy schodzące w dół ukośnie w stronę tyłu kolor oczu czarne, twarz ma okrągłą można powiedzieć pucowatą.

W mandze - Serena jest ubrany ciemną kurtkę, z szerokimi rękawami krawędzie kołnierza i rękawów ozdobione przez szereg jasnych pasków, lekka koszula, która przodu ma wiązanie sznurkowe i wiele koronek w górnej części węzeł, spódnica długa lekka i biała do stup,posiada kapelusz pasujący do kurtki, który staje się szerszy w górnej części i posiada okrągły ornament z metalu na jego froncie.

W anime - Serena jest ubrany w kurtkę z kołnierzem koloru niebieskim z czerwonymi dodatkami, szerokimi rękawami, krawędzie kołnierza i rękawów jest ozdobiony czerwonym paskiem, prosta lekka koszula koloru jasnego błękitu w górnej części węzeł pozostającego w formie ozdobnej taśmy w kolorze kurtki z czerwonym paskiem, spódnica prosta długa do stup biała z cienkiego materiału, posiada mały wydłużony kapelusz pasujący do kurtki na czubku głowy, mający okrągły ornament z metalu na jego froncie.

Osobowość

Serena w przeciwieństwie do Nadala wydaje się uprzejmy, pełen szacunku zwrócił się do Jellala przyrostkiem bardzo zaszczytnym "-sama", chociaż tamten dawno stracił posadę członka Rady Magii. Spokojny i opanowany, prosił swojego partnera Nadala o to, żeby przestał okrutnych tortur na więźniu.

Fabuła

Saga Wyspa Tenrō

Serena, który pilnował więźnia Jellala, kiedy był sam, usłyszał, jak więzień coś mamrocze pod nosem. Zainteresował się tym Bezimienny Strażnik i z szacunkiem spytał go, co szepcze. Nagle pojawia się jego kolega Nadal i szybko prostuje nieporozumienie swojemu towarzyszowi, mówiąc, że to jest Jellal, który zniszczył Radę. Tłumaczy, że to przez niego ludzie stracili zaufanie do Rady. Strażnik przeprasza i mówi, że to dawne przyzwyczajenie. Jellal nadal mamrocze coś pod nosem, po czym strażnik głośnio się zastanawia, czy przypadkiem nie rzuca zaklęcia. Nadal informuje, że jest w więzieniu z kryształów wiążących Magię i nie może rzucać żadnych zaklęć. Nadal zapytał następnie Strażnika, czy chce przetestować więźnia. Mężczyzna jest zdziwiony, a Nadal, nie zwracając uwagi na towarzysza, włożył zawiniętą część Magicznej Laski do celi Jellala i wysłał magiczny promień w jego kierunku, zadając mu straszny ból. Bezimienny Strażnik prosi swojego partnera, aby przestał. Nadal zignorował go i dalej torturował więźnia z uśmiechem na twarzy, zauważając, że chyba schudł, ponieważ karmili go najlepiej. Mówi, że jeśli będzie błagał o jedzenie, to je dostanie. Strażnikowi to się nie podobało, jednak Nadal ignorując towarzysza, mówi Jellalowi, że jeśli nie poprosi, to nie dostanie jedzenia przez tydzień. Więzień nie raguje na zaczepki Nadala i wypowiada imię Erzy. Obaj strażnicy są w szoku, kiedy Jellal mówi,by Erza się nie poddawała i dalej walczyła.

Magia i Umiejętności

Magiczna Laska: Serena dzierży drewnianą laskę, która jest zwinięta na końcu i nosi symbol Rady Magii. Pomimo, że nie zostało to pokazane, Strażnik dzierży identyczną broń co jego towarzysz, Nadal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki