FANDOM

Serce Wróżki (妖精の心臓, フェアリーハート, Fearī Hāto) — znane też jako Lumen Histoire (ルーメン イストワール, Rūmen Isutowāru) jest największym sekretem Fairy Tail.[1]

Opis

Lumen Histoire znajduje się w sekretnym pokoju w podziemiach oryginalnego budynku Gildii Fairy Tail. Ta tajemnica jest znana tylko mistrzom tej Gildii i jest przekazywana tym, którzy mają być ich następcami. Purehito przekazał tę tajemnice Makarovowi, kiedy został mistrzem. Lata później Makarov przekazuje tę wiedzę Gildartsowi Clive, mówiąc mu, że chciałby, aby został 5-tym mistrzem Fairy Tail.[1] Według Ivana Lumen Histoire jest mrokiem Fairy Tail[2], jednakże Mavis uważa, że jej światłością.[3]

W Sadze Tartaros ujawnione jest to, że Lumen Histoire to tak naprawdę ciało Mavis Vermilion zamknięte w krysztale przez Prechta. Makarov nazywa to także "ostateczną bronią" Fairy Tail.[4] Chce jej użyć przeciwko Twarzy, by unieszkodliwić zniknięcie całej magii z kontynentu, jednakże brakło mu odwagi do aktywacji Serca Wróżki.

W X781 (10 lat przed Sagą Tartarus), Imperium chciało wypowiedzieć wojnę krajom na kontynencie Ishgar, aby ukraść Lumen Histoire, lecz ostatecznie odwołali inwazję, ze względu na straszaki Rady w postaci Etherionu i Twarzy.[5] Imperium zerwało również wszystkie dyplomatyczne relacje z krajami Ishgaru w X783.[6]

Mavis później wyjawia całą prawdę o Sercu Wróżek. Okazuje się, że w rzeczywistości ma ono nieskończoną moc, która nigdy nie się skończy. Nie wiadomo jednak czy można to kontrolować po aktywacji.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 258, strony 11-16
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 287, strona 13
  5. Fairy Tail Manga: Rozdział 439, Strona 14-16
  6. Fairy Tail Manga: Rozdział 439, Strona 9

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki