Fandom

Fairy Tail Wiki

Sema

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Prawdziwa Magia Ciała Niebieskiego: Sema (真・天体魔法 星崩し, Shin Tentai Mahou Sēma) jest zaklęciem Magii Ciała Niebieskiego.

Opis

Użytkownik zgina się w pół i kieruje ręce do ziemi z wyciągniętymi trzema palcami. Potem powoli podnosi prawą rękę. Nad Magiem zbierają się chmury, tworząc okrąg.[1] W centrum wirujących burzowych chmur zaczyna tworzyć się świecąca kula, która powiększa się dopóki nie wyłoni się z niej ogromny meteor, szybko spadający w kierunku celu użytkownika. Gdy meteor uderza w cel, niesamowita siła z jaką to robi tworzy ogromną eksplozję o dalekim zasięgu oraz huragan powstały po fali uderzeniowej eksplozji. Destrukcyjny meteor pozostawia po sobie również ogromny krater w ziemi.[2]

Ultear stwierdziła, że to zaklęcie użyte mogłoby zniszczyć przebranie Mystogana, które Jellal nosił podczas Wielkeigo Turnieju Magicznego.

Ciekawostki

  • "Sema" w języku tureckim oznacza "niebo"
  • To zaklęcie posiada tą samą nazwę co Starożytna Zakazana Magia: Sema, dawno zaginiona i zakazana forma magii w Rave Masterze - pierwszej mandze Hiro Mashimy, która pozwala użytkownikowi na sprowadzenie deszczu meteorów kontrolując niebiosa.[3]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 274, strony 15-16
  3. Rave Master Manga: Rozdział 248, strona 5

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki