Fandom

Fairy Tail Wiki

Scorpio (Zaćmienie)

1957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Eclipse Scorpio (スコピーオン Sukōpion), "Skorpion" (天蠍宮 Tenkatsukyū), jest zaćmioną formą Gwiezdnego Ducha Scorpio jednego z 12-tu Złotych Bram, którego właścicielką była Lucy Heartfilia.

Wygląd

Scorpio Zaćmienia jest mężczyzną z długimi, czerwono-białymi włosami. Jego oczy mają trójkątne "cięcie" pod nimi. Scorpio Zaćmienia posiada wygląd tradycyjnego japońskiego szermierza, nosząc luźne czarne spodnie i biały top pokryty czarnym płaszczem z symbolami pół czaszki na bokach. On również nosi żółtozłoty szal, brązowe buty i medalion z symbolem konstelacji Skorpiona na szyi.[1]

Osobowość

Scorpio Zaćmienia ma raczej spokojną osobowość. Jest on również fanem hazardu i gier, co pokazano, gdy zaproponował Canie rozstrzygnięcie wyniku w grze w karty, zamiast angażowania się w regularną bijatykę. Podczas wspomnianego spotkania, okazuje się, że ma on dziwne i nienormalne fascynacje.

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Happy & Carla vs. Gemini.png

Karciane Iluzje Scorpio

Magia Iluzji (幻影魔法 Genei Mahō): Dzięki swoim magicznym kartom, Scorpio może przywoływać iluzję swoich towarzyszy i towarzyszek. Iluzje te wyglądają, jak i mają tą samą osobowość, siłę i magię co ich "prawdziwe" odpowiedniki.[2]

Nieśmiertelność: Jako, że Scorpio Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że byłby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[3] Scorpio może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu 12 dni życia.[4]

Ekwipunek

Magiczne Karty: Scorpio, będąc ekspertem Gry Kartowej, posiada bogatą kolekcję magicznych kart, które on i jego przeciwnicy używają w swoich grach. Karty te są w stanie tworzyć iluzje przyjaciół obydwu graczy[5] oraz te iluzje wzmacniać.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 210
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 206
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 210

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki