Fandom

Fairy Tail Wiki

Scissor Runner

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Scissor Runner (シザーランナー Shizā Rannā) jest jednym z siedmiu Smoków kontrolowanych przez Rogue'a Cheneya z Przyszłości, który przybył do Crocus przez Bramę Zaćmienia.[1]

Wygląd

Scissor Runner jest ogromnym smokiem o masywnym ciele i wąskiej głowie. Jego znakiem rozpoznawczym są dwa kolce zakrzywione ku sobie i wyrastające prosto z czoła oraz brody. W górnych partiach ciała Scissor Runnera ciemniejsze łuski układają się w spiralne wzory, przypominające wzory na motylich skrzydłach. Od głowy aż po czubek ogona Smoka ciągną się wystające płytki, widoczne są też na jego łapach.[2]

Osobowość

Niewiele wiadomo na temat cech charakteru Scissor Runnera. Wykazał gwałtowny temperament i brutalną naturę; otwarcie twierdził, że z radością zlikwidowałby wszystkich ludzi.[3]

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Krótko po otwarciu Bramy Zaćmienia Scissor Runner wydostaje się do teraźniejszości wraz z szóstką innych Smoków.[4] Kiedy Rogue z Przyszłości wyjaśnia Lucy i jej przyjaciołom, że używa Magii Manipulacji Smoków do ich kontroli, razem z towarzyszami unosi się w powietrzu za magiem. Po otrzymaniu rozkazu zniszczenia miasta i wszystkich jego obrońców, Scissor Runner odlatuje siać spustoszenie.[5] Na jednej z ulic konfrontuje się z grupą magów Sabertooth.[2] Choć w czasie pościgu za ludźmi Smoka trafia wiele zaklęć, żadne nie robi mu krzywdy.[6]

Sting chased by Scissor Runner.png

Sting ucieka przed Scissor Runnerem

Krótko później Natsu nawołuje wszystkich Zabójców Smoków, aby pokazali pełnię swoich mocy. Sting decyduje się samotnie zmierzyć ze Scissor Runnerem. Ogarnięty przemożną chęcią obrony swoich przyjaciół, znajduje w sobie odwagę i wyprowadza potężny atak.[7]

Poruszając się po ruinach miasta Crocus, Sting nie ustaje w zadawaniu ciosów Scissor Runnerowi.[8] Widząc, że nie przynosi to efektów, postanawia odszukać Rogue'a i wraz z nim zająć się Smokiem. Pędzi przez miasto ze Scissor Runnerem depczącym mu po piętach. Kiedy Sting przemyka się na drugą stronę na spotkanie z Cheneyem, Scissor Runner ze złością przebija się przez budynek - tylko po to, by znaleźć się twarzą w twarz z Levią. Ten karci go za bezmyślne zachowanie. Scissor Runner każe mu się zamknąć; twierdzi, że powinni zmiażdżyć swoich przeciwników tak jak resztę ludzi.[9]

Magia i Umiejętności

Scissor's and Rock Dragon's roar.png

Scissor Runner używa Smoczego Ryku

Smoczy Ryk: Podobnie jak inne Smoki i Zabójcy Smoków, Scissor Runner potrafi zaatakować własnym elementem w formie ryku. W jego przypadku atak przybiera postać potężnego oddechu roznoszącego się na ogromną skalę i niszczącego wszystko na swojej drodze.[10]

Lot: Jako Smok, Scissor Runner potrafi latać dzięki parze skrzydeł.[11]

Niezwykła Siła: Scissor Runner był w stanie w biegu przebić się przez budynek, w rezultacie całkowicie go niszcząc.[12]

Niezwykła Wytrzymałość: Scissor Runner to ogromnie wytrzymały Smok. Ataki Orgi i Rufusa nie zrobiły na nim żadnego wrażenia.[10]

Cytaty

  • (Do Levii na temat ich misji) "Jakby mnie to obchodziło, Levia! Wymażę ludzkość co do jednego![3]

Walki

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 327, Strona 12
  2. 2,0 2,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 328, Strona 17
  5. Manga Fairy Tail: Rozdział 328, Strony 10-12
  10. 10,0 10,1 Anime Fairy Tail: Odcinek 193

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki